Engkorang Yang Best

Saturday, December 19, 2009

Penat...Letih...

Jam 2319
Waktu Lappy Kesayangan
Jumaat | 18 december 2009

Nape penat sgt ntah arinh...
Btol...sgt2 penat arinh...
for ur imformation, today i wear baju kurung...
waaaa...
ta sangka an...
hahaha....
semangat maal hijrah mungkin...

nh la ghupenye aku pakai bju kurung arinh...


so, pg tadi ke fine art mcm biasa...
biasala, arinh ader 2 3 design nk kene siapkan..
tgk aku duk mendesign tuh, tetibe masuk sorg gurlz nh...

assalamualaikum...
ye kak...
nana, jap g dtg kedai ek...ader mkn free..lucnh hour la ek..
ok..
ajak yg sorg lagi taw..
okeh...mkn free...kami pasti dtg..hee

so, lebey kurang lam pukul doblas lebey cmtuh la aku n abg fifi g mkn kat rafidah restaurant...
arinh diorg bru nk bukak kedai...
bru jek nk msuk kedai nh, cikgu bio aku mase form 5 tego aku


ckg jijah : eh awak..buat pe skang..
aku : sy praktikal kat kedai design sane tuh..
*perghhhhase cam bangge jek..hahah*
ckg jijah : owh, ape kemahiran awak ek???komputer pandai ta...
aku : ha??? ley la klu nk design2 ker...
*aku ase cam ta kene jek ngan jwpn aku nh*
ckg jijah : teacher nk suh awk wat kan blog ley ta???ala, kire bole la yekk...
aku : muker cam blur2 r...bley la...yg bese2 je r..tade r gempak pown...
ckg jijah : ala tape...bg no topn awk cepat...
aku : ok..013-....
ckg jijah : ala, awk miskol teacher la...
aku : ok...

then,aku pown memiskol la ckg jijah nh...
lam ati plik gak r...apsal ckg jijah bhs kan diri dier teacher...musykil nh...;p

pas mkn2 sumer lebey kurang lam kul 1 cmtuh la aku pown bla...
ye r, abg fifi nk g smayang jumaat..
aku lak nk melepak an diri kat umah..

blik umah, then amek my cayunk bwk blik umah mak...
ngah lepak2 men ngan cayunk skali dier ley terlelap lak...
aduyai...
cmner nh...aku nk g keje jap g nh...
tape la...biar je la...

nh la my cayunk....


then pas siap2 sumer aku pown g r fine art blik..
sampai fine art ujan lebat n aku pown bsh kuyup...huhuu

tetibe ase nk mengunyah sumthing lak...
g kedai rm2 then bli r jajan...
bru nk blik opis jek..
npk WKH 1922...
alamak, tuan jamal di opis besar bersama konco2 nya udah smpai..
then da borak2 g mkn kat rafidah restaurant tuh ag...
mkn free an...mesti r dtg banyak kali..
hahaha...
tp aku ta mkn ag r...
da kenyang r pulak time tuh...
so, aku minum je r..
kang kecik ati lak an...hahaha...
ptg tadi aku cam bese la meneruskan xtvt yg da 2 ari aku abaikan...
so, aku g r jogging ag..
ptg tadi g ngan toni...

nh la adeq aku aka patin...nh gmbar arituh...arinh tade gmbr berdua...


along tanak ikot...
perghhh...memang penat sepenat2 nya r...
ye r..da 2 ari tuh aku ta jogging..
time nk start td tuh ag r...
memang skit2 r bdn aku nh...
baru jogging 1 round da pancet da...
tp aku teruskan jugak perjuangan...
dapat la aku wat 4 round ptg td...
ok la tuh...


muke letih giler...hahah..poyo jek muke cam org ngah frust..hahah


then td nk wat sit up 20 kali pown da rase cam ta ley wat da...
kene wat sket2 ta ley wat skaligus...huuu...
pas jog td blik n g merayap jap...
hahah..asyek  merayap jek skang..
blik umah n plan nk wat report ag..
tp smpai la skang tade la terusik2 ag report aku tuh..
hahah..
tape2...ahad nh aku start da..
hahah...
*itu pown klu nafsu farmville ngan blogging ta memuncakmuncak...hahahah..*


berhenti taip
jam 0217

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design