Engkorang Yang Best

Saturday, December 5, 2009

Novel...

Jam 0207
Waktu Laptop Aku
Sabtu | 05 december 2009

Sangat bosan malam nh...tp aku abeskan dengan bace novel...mcm best..tp lom taw ag..bru bce sket...mlm nh mak tade...g rombongan ke klantan...so, aku tinggal ngan abah wif my adeq...tadi alang balik jap...amek kete abang sebab dier nk g famili day sok...sok aku cuti...mls nk g keje sebab mls la..hahah...nh klu bos taw mst kene aaku nh...hahaha...aring ujan dr pg sampai la tgh ari...time aku nk blik break tgh ari td still ujan ag...dr pg aku tunggu farez on9....pg td ader jap kot...pastuh da tade da...ntah la...npe aku ley terminat dier ntah...aku senirik pown tataw...;p
Td tgk anugerah skrin...cm best la...tp byk melarut2...ntah la...cm de somethingwrong la...cam bosan pown der gak...tp aku still tgk sampai abes..hahahaha...tetibe mlm nh rindu aku dtg utk farez nh...padahal b4 nh memang ta penah kenal pown...klaka an?//cam jebon jek....hahaha...tade ape nk ngarut..jap ag nk smbung bce buku ag...nk abeskan novel nh....tp mate cam da ta bape nk larat la plak...hohoho....
k la...nk smbung bce novel la plak...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design