Engkorang Yang Best

Monday, December 14, 2009

aZam...

Jam 1615
Waktu Lappy Aku
Isnin | 14 december 2009

wah..wah..wah..
kejap je rasenyer...
taw2 da ujung taon da...
giler kentang r...
report aku satu hape pown ta wat ag...
seyes mls giler...
tetiap mlm memang tdo lmbt...
tp sebuk duk bermukabuku ngan berblogging...
wakkakaka...
ape nak jd aku pown tataw...
so, lebey kurang sebulan je ag nk kene siap an report...
walawehhh...
sempat ke ek???
tape2...mlm nh aku akan start buat...
walaupown vitamin m aku mula menjadi2 skang...
mls sesgt nk starting...
okeh...
back to da en3 title...
azam aku tuk taon depan n taon2 seterusnya 

1. pertama2 nyer skali...aku nk abes an diploma aku nh...tinggal ag 6 bulan jek ag...(doa2 kan la memang btol 6 blan jek ag...aku tanak tambah ag da...penat tuh duk perlis)

2. sebenarnya teringin sgt nk ader dslr senirik...uwaaaaaa....bler nk bli nh...(sebenarnya nh azam aku dr 2 taon lepas ag..wakakkak....ta tercapai2 ag nh...)
3.yg pasti taon depan aku akan pastikan diri aku dah der lesen kete + moto...
(untuk taon ke 3 aku berazam...asal aku nk amek lesen jek mesti ader halangan...so ak akan pastikan taon 2010 aku dah der lesen...so, abah da ta ley marah klu aku nk bwk kete g merayap2..;p)
4. aku nk g langkawi...
(sebenarnya dr sem 1 ag da rancang nk g langkawi ngan dak2 nh..smpai ke sudah ta pegi2 pown...mintak2 taon depan kiter ley wat gathering kat sane ek..rindu bangat deh sama kamooo sumer...=))
5. aku nk ader motor senirik...wahh..hebat bukan...
(tp tunggu la aku keje lu..maybe pas abes diploma nh aku terus keje ngan fine art kot..bos pown da offer..so, ta pyh pening2 nk pk sal keje...tol ta...;p)


okeh aku ase tuh jek dulu azam yg bakal aku penuhi taon depan...
bukan per...kang list manyak2 kang ta tercapai lak...
nh pown sambung azam taon nh ngan taon2 lepas yg ta tercapai2 ag nh...
hee...;p


berhenti menaip
jam 1643
 

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design