Engkorang Yang Best

Thursday, December 10, 2009

mEmaNg tErBaEk...

Jam 1130
Waktu Lappy Kesayangan
Khamis | 10 december
 
ta dan nk menghapdet blog semalam...
kul 9 lebey roh da kuar dr badan...
sangat letih smpai mate yg besar nh ta ley nk bukak langsung...
pg td tersedar tgk2 da kul 5.15...
wahhh...
da terlebey waktu tdo upenye...
ye r aku ckp kat along kul sblas lebey nk bangun...
huu...
letih nyer pasal smpai roh aku terlajak kuar g jenjalan...
pape pown aku bersyukur la yg nyawa aku ader ag utk arinh...
ALHAMDULILLAH...
buatnyer roh aku kuar terus ta blik2 ag cmner...
YA ALLAH!!!
KAU panjangkan lah umur hambaMU ini...
Amin...
 
back to da topic...
smalam kul 5 da blik umah...
dalam kepala da ta pk laen da...
tilam ngan katil mcm da terpanggil2 jek...
tp bler aku hengat blik..
tdo pas asar nh ley giler taw ta...
terus ilang nafsu nk tdo tuh...
so blik umah n lepak lam bilik...
smbung bace novel...
tgk jam dah kul 5.45 ptg..
nafsu joging tetibe membuak2...
ajak along n g jogging...
walau mate memang da ngantuk...
tp aku turut kan jugak kate nafsu...
bru 6 round along da ajak blik...
aduyai...
upe2 nye pundi kencing along da full..
hohohoh...
kat c2 toilet ta besh...;p
then balik umah...
still nk lwn mate ag sebab da nk maghrib...
so g round2 area c2 ngan along...
pastuh amek moto kat abah g umah eila..
bwk dier round2 stg3 jap..
pastuh terus blik umah...
 
aku
toni
klu mkn kelapa muda best gak nh...
mak, yg mane 1 ek nak amek nh???
biar aku amek...arituh aku amek abah bg jek...
ye r..ko an anak kesayangan abah...;p
 
.....................................................
 
kak, amek r cpat...da pecah tuh...
ko g amek parang cepat...aku nk kutip sampah nh ja...
*mulut membebel sebab dak2  nh taw wat sepah je...*
*tp aku ikhlas kutip nh..;p*
nah parang...
kaw nk air klape ta?
nk r sket...
glup...glup...glup..
glupp...glupp..glupp...
bak cnh aku belah...skali jek...
ahh...ta payah..biar aku buat...

dush...dush...dush...
 
ko 1 aku 1...
 
byk nyamuk r ngok...
memang r...aku memang saje bg nyamuk nh isap drh aku...
 
maka petang tuh aku ngan adeq aku menghabeskan sebijik klapa muda tanpa org lam umah taw...
hee...
pastuh msk umah, mandi n smayang maghrib...
tgk nur kasih...
borak2 ngan abg eijan...
then, makan nsk..
pastuh mak ngan abah g anta atuk spital jempol...
aku???
zzzZZZZZZZ....






0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design