Engkorang Yang Best

Sunday, December 20, 2009

Aku belajar cara menyantau org..=)

arinh aku blaja care nk menyantau org dr membe blog aku..
Tuan Imam..
Mekaseh ye en imam ajar ak care menyantau..
ilang gak boring aku  nh...

1. Adakah anda rasa anda hot?
-langsung tade...rase cm nk beku da nh sebab ujan dr pg td..;p


2.Upload gambar kegemaran anda



3.Cerita pasal gambar
-aku berjaye pujuk ecah tuk g berfoye2 kat penang n tinggalkan assigment yg byk giler..hahaha...

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
-bulan 10.ta ingat ari ape..tuh pown sebab aku berjaya pujuk Tuan Hj Jamal aka tuan tanah kedaung fine art... mekaseh ye tuan hj jamal..=)


5. Lagu terakhir yang anda dengar?
-Jum'at kliwon dari Junet..ta sengaja dengar time tuh aku da terlelap teros jage sebab terkejot dengar lagu antu....ye r aku gune headphone b4 tdo..huuu


6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
-tgk tv tunggu debaran sehati berdansa..=)

7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?
-nana, liana

8. Tag lagi 6 orang
i) zati (awk mesti windu kat amer kan, jawab tag nh mst ilang windu tuh..hee)
ii) mun si budak pendek (aku taw kaw bosan an dak gumuk...so, jwb tag nh yer)
iii) wan (budak fine art yg jeles ngan aku yg comey..hahaha)
iv) mastura (membe aku yg bakal nek kapal ta lame ag..mas, klu awk bosan, jwb tag nh dulu ye..=))
v. jaz (nh pown membe gurlz aku kat alam dulu..)
vi) imam (senior 2 minggu aku kat alam...hee..aku bg kat ko blik yer mam...=))


9. Siapakah orang No.1 pada anda?
-kwn blog aku..kenal pown sebab suker bace post2 kat blog dier...

10.Kata sesuatu mengenai orang no.5
-selamat nek kapal jaz...jgn luper ole2 tuk saye yer klu da sailing t..;p

11.No.3 ada hubungan dengan siapa?
-mane nk taw..g tanya senirik...

12. Bagaimana pula orang no. 4?
-membe lame kat alam..dier nh la org yg rajin tegor aku time induction dulu...

13. Pesanan kepada orang no.6
 -imam, keje bek2 kat atas kapal tuh..jgn smpai misc taw keje kaw yer..heee


14. apa kelebihan yang anda nampak pada orang no.2 ini?
-si ketot yg suker besastera...aku rindu kaw dowh...


sekian...


0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design