Engkorang Yang Best

Wednesday, December 9, 2009

Jam 1454
Waktu Lappy Kesayangan Aku
Rabu | 09 december 2009

Bosan...
Ye...tersangat la bosan arinh...
Sebabnye...
aku ngantok tahap cipan kepala besar...
pg td tdo sejam jek...
ingat an semalam nk start wat report...
tp sinar fezbuk ngan blog lebih bersinar dr  report..
hee..;p
so,
aku tangguh an lg..
aduyai...arinh da bpe hb ek...
pening pale pk sal report nh...
td telajak gak g keje...
tp tade byk mane pown..
8.15 sampai opis...
huuu...
smpai opis ngan muke memang ngantok gler r...
trase cam lapar r plak...
g bli makan kat kedai blakang..
pas makan semangat sket nk wat keje...
so, smbung r job mrsm smlm...
mate memang da tataw nk ckp cmne r...
cam npk ta npk jek skrin lappy aku tuh...
hahaha...
kepala da bpe kali ase cm nk tertanggal jek...
hee...
bru ase cm nk lelap jek tetibe

abg fifi
aku
cik razali

Nana, nana...
ohh...cik razali...ye.. 
*muke cover ngantok...padahal da memang terlelap jap*
ok...time kasih... 
*level confident yg begitu highest*

awak boleh kuar kan invoice ta???
pastuh isi borg lo nh skali...
semalam...bla..bla..bla..bla.
bla..bla..bla..
ok time kasih ye cik..
ok..


klu korg nak taw sebenarnye aku mamai ag time nh...
aku ingat dier da anta cek...
tuh yg confident jek ckp mekasih tuh...
tp seyes ngantok tahap gaban r...
skang still ngantok ag nh...



*muke ngantok tahao cipan*


jari tetibe berhenti
jam 1525


0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design