Engkorang Yang Best

Wednesday, December 16, 2009

16 december 2009

Jam 0001
waktu lappy pebret aku
rabu | 16 december 2009

Pahal lak tajuk en3 aku nh???
cam pelik jek...
lantak la...
yg penting aku ta nyusahkan owg...
eh...da melalut lak da...
sebenarnya tade pape yg besh pown arinh...
tadi hengat nk wat report...
*wah...da bape kali da dengar ayat nh...*
ok la..
da starting la sket...
mlm nh plak aku menghapdet report lam buku harian tuh..
td suh abg fifi bg markah..
ok la...
markah ta di pengaruhi sesape...
*walau aku da ugut nk bom motor dier klu dier bg markah teruk..hee*
cam bese la...
arinh aku cam terlajak ag g keje...
hee...
nk abes nh slalu sgt la terlajak...
huu..ampun ye en jamal tuan tanah kedaung...
ta sengaja...tade la lmbt sgt pown...
lmbt lam 10 minit camtuh jek r...
tp still lambat kan..
seb bek ta gune punch card...
kalau ta mesti asek merah jek minggu nh...
arinh cam bese la...
mengadap kerja mrsm tuh..
ta siap2 ag..
ngah syok2 layan tuh..tetibe ader budak bru msk...
dier kate dier keje baru start arinh..
aduyai...budak bru ag..
ok la budak nh..
tade la cam aswad da...
then, abg jamal dtg lam kul 9 ++ cmtuh r...
dtg awal blik pown mst awal an..
so, lam kul 10 ++ cmtuh dier da blik da..
ptg td cam bese la..
aku blik kul 5 then siap2 g jog..
dah jd kebiasaan lak jog nh..
klu ley tetiap ari aku nk g jog..
besh ooo..
rase cam ringan jek badan..
tp arinh aku g jog sowg2 jek..
slalu aku g ngan along..
along ta pat g arinh..
ye r...umah mak mertua nk kenduri khamis nh..
so, sebagai menantu yg mithali la konon nyer dier pown g la menolong aper yg patut...hee...=)
arinh aku wat 3 round jek...
ta larat nk wat bebanyak + tade membe nk lepak c2 lelame...
yg besh nyer arinh aku wat 1 keje amal beb..
aku jumper purse sorg dak nh..
then aku bukak nengok ader ic...
memuler tuh cam mls gak r nk g cari budak nyer..
tp ngan rase nk jd bek aku pown g la kat tempat yg syameen slalu men gelongsor tuh...
ngan confident tahap gajahnyer aku tegur r sorg gurlz nh..
memuler dier tanak ngaku..
biler aku tunjuk ic member dier baru dier ngaku tuh kwn dier...
kaw hengat aku nk tipu ker dikkk oooiii...
aduyai...
then blik lam kul 1820 camtuh la...
bese la da tade geng memang r blik awal..
huu..
tade hape nk ngarut ag...
t aku hapdet lagi bende2 yg ley aku ngarut..


brenti taip
jam 0021

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design