Engkorang Yang Best

Monday, December 7, 2009

Layanlah Aku

"layanlah aku"..begitulah hati merayu..







sudah lama aku biarkan si hati.dia tidak ku layan lagi.kehendak si hati aku buang ketepi.jauh di nun sana.hati menjerit agar kehendaknya dituruti.namun masih tidak aku endahkan.hanya kehendak masa depan saja aku turutkan.aku penuhi.aku gagahkan diri untuk menyayangi masa depan.aku sepak si hati lagi dan lagi.hati sakit...hati merintih.hati bersuara lemah.namun aku tenggelamkan hati dengan suara si masa depan.hati minta sedikit simpati.aku paling kan muka.aku pandang terus pada masa depan.






hati minta sikit saja tumpuan ketika malam sunyi.tapi aku terus-terusan mengadap masa depan.hati minta teman yang ikhlas si airmata.namun aku paksakan hati bertemu gelak ketawa. benar, sudah lama aku ego melupakan si hati.dia sakit minta dipujuk.minta dirawati lagi dan lagi.lalu aku bersuara...






"cukuplah hati..berikan ruang untuk masa depan..."






lalu aku hadiahkan hati peneman setia..


si airmata tatkala musuh hati si kenangan datang menghentam bertubi-tubi.hati sambut kenangan dengan senyuman dan huluran salam,namun kenangan hentam si hati lagi dan lagi tanpa henti.sehingga hati tidak mampu berdepan lagi..hati merintih kali ini..






"kenangan,cukuplah..."

aku tak sanggup mengingat lagi...


0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design