Engkorang Yang Best

Saturday, December 19, 2009

Ketawa...gelak...ketawa lagi...

Jam 1533
Waktu Opis Fine ARt
Sabtu | 19 december 2009

wahh...apsal arinh macam best jek..
hee...
aku pown tataw apsal ntah..
dtg keje pown awal pg tadi...
*tade la awal mane pown sebenarnyer.hee*
tunggu pembawa kunci smpai dengan sabarnyer..
wahhh..sungguh penyabar aku arinh..
tp memang aku penyabar tetiap ari kot...
hahaha...

pagi tadi aku ase skt perot yg tersangat2 la saket..
tataw apsal..
cam ase senak2 jek perot terchenta aku nh...
lame gak r aku bertarung ngan kesakitan perot nh....
*mcm g perang r plak..hehehe..*
tengah ari td da ok da...
wahh...
lega giler...
tp kengkadang tuh dtg blik..
jebon btol r...
arinh apsal ntah asek nk gelak jek...
dr tengah ari tadi ag...
borak2 ngan abg fifi pown asek gelak jek..
arinh keje tade sgt..
so aku bley la merehat2 kan diri..
hee..
segala design2 aku da emel ke lidah pendek aka en sepul mok...
*hahaha...jgn marah yek en sepul..t ag gumuk..hahaha*
aku suker kacao si sepul nh..
dier an cam tade prasaan jek..hahaha
aku slalu ckp kat dier time b4 letak tpon...

tata pul..cyg kaw..lep u...
dier lak selalu akan ckp 
ok bye...*gelak*
then aku akan tmbh..
kaw ta balas pown lep u 2..nape??ader debar2 ek..wakakka...
dier angin jek..hahaha..
oooppss...
apsal tetibe melalut citer pasal en lidah pendek nh...
ok k..da abes da citer pasal dier...
back to me again...

td time borak2 ngan abg fifi..
*ye r mane der org len g nk borak..ngan dier je r...busan ta busan sabar je la..wakakaka*
aku ckp r...

aku : giler r nana arinh..
abg fifi : bukan arinh jek..ari2 memang kaw giler...sejak dr kaw keje cnh ag...
aku : hahahaha...ye ke bang???
abg fifi : ye r...kalau ta giler ta ley keje fine art...
aku : hahaha...


so, kesimpulan kat cnh sape2 nk keje fine art kene la giler dulu yer...
hahaha...
aper motif aku wat citer ngarut nh sebenarnyer???
hahaha...


berhenti taip
jam1559






0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design