Engkorang Yang Best

Thursday, December 3, 2009

Kebosanan..

Jam 0009
Waktu Laptop Aku
Khamis | 03 12 09

Malam nh tdo umah along...kul 8 lebey td da dtg da...so,lyn kerenah si syameen sampai la dier penat walau ta penat2 pown... aku yg penat ade la...hee..;p...syameen panggil aku atah...aku pown tataw mane dier dpt name tuh...even aku da ajar byk kali acik...tp dier still gak panggil atah...lame2 da bese plak aku rase...huhuuh..tadi time gurau2 ngan syameen ley plak aku jatuh dr kusi...
                  gedebuk.....
adesss...sakit nyer...hampehun tul r...cmne ley ta pasan nh...skit badan aku...huhuhu...
arinh keje cam biasa...abg jamal dtg lambat sket r...maknenyer  aku pown lmbt la jugak balik ke umah..so,tadi cam bese la...design signboard yg ta abes2...huhu...tade idea la nk design...padahal sok akak tuh nk tgk da...fenin2...;p
tadi abg jamal ckp kat serting dapat 1 projek ag...projek pe ntah...aku pown tataw r...
skang nh dorg makin kerap usik aku ngan jimi...aduyai....ta paham aku apsal...sket2 jimi...sket2 jimi...kalau sorg je tape r ugak...nh abes sumer pakat duk pekena aku...aduyaiii....
busan tol r dorg nh...


'nana, jumaat nh g bera ek'
'ek???
'fi, jumaat nh ko bwk nana g bera taw'
'k'

so,jumaat nh kalau tade papehal aku akan g bera....g lawat kedai sane lak...1st time tuh nk g sane...hahha..ta penah aku g sane...;pheheee...cam ta sabar r plak nk g...heee...
tuh pown kalau keje ta byk la...klu keje byk, ta g r kot...abg jamal tuh bukan btol sgt pown....
klu da sumer pakat g bera, sape nk jage kedai cnh???urmm..takan nk tutup kot...mane ley..aku nk cuti sabtu ahad minggu nh...hahahah...
ok la...tade pe nk merepek ag..mate pown cam da taw2 jek bdn nh letih siang tadi...
tatatititututu....;p

 

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design