Engkorang Yang Best

Friday, July 2, 2010

dulu dan skang...

Assalamualaikum...


pg sumer...pekabo korg2 sumer ek???thanx ya sebab sudi ag dtg belog aku nh...sebab2 korg yg rajen dtg nh la trafik belog aku nh naek..thanx sgt2...t aku kawen korg dtg yer.aku banje makan.,..hee...=))

tadi saje jek g tgk posting aku yang lelame...pastuh tetibe aku tersuker ngan satu en3 aku yang lame nh...so, aku pown sesaje la nk post an ag skali n3 tuh...


Rentak irama kehidupan sering kali berbeza bg setiap umat manusia..
terkadang indah dunia mengkhayalkan minda kita...
jiwa sakit tanpa cinta tp pedih jika ada...
karutan sering kali di iyakan walau terbukti ia palsu...
kebenaran selalu menyakitkan tetapi ianya satu kepuasan...
kadang-kadang sakit itu indah...
sepi itu aman...
walau seksa hanya diri yang menanggung segala...
kepahitan ditelan tanpa mengharapkan belas ihsan...
kemanisan dicabul tanpa ader nilai kasih sayang...
hak kehidupan bukan satu paksaan bg yg ta rela menerima...
sekadar corak2 warna kehidupan yg terlakar di atas kanvas...
entahkan indah entahkan tidak tiada sapa peduli..
yang tinggal hanya kenangan yg akan membuatkan minda terus berfikir...
jari pantas menari untuk mencoret sesuatu...
kerna yg indah hanya khayalan yang kadangkala sukar digapai...

aku suker en3 tuh..tetibe aku rase cam best jek biler bace..dulu aku rajen tulis en3 cmtuh...tp skang nh aku lebey suker membebel je....huu..ok r..tade pape nk ngarut sebenarnyer...nk g smbung wat design plak..=))

adios..assalamualaikum...

2 kutukan sopan diterima:

zatilzuhdi said...

sungguh puitis saudari
di sana..hehe

:)

Dakjaat said...

fuyoo~ totally messed up... Suka suki edit perkataan yg sedia ada sempurnah.. hahaha!

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design