Engkorang Yang Best

Saturday, July 24, 2010

saya selesema...

Assalamualaikum....


hye sumer...aku ta bape sehat arinh..bangun2 tdo pagi tadi jek tekak rase semacam jek...pastuh smpai kat tempat keje idung tetibe je cam da berair2...tp still ley control ag...pastuh td perut pown wat hal gak...aduhhh..dugaan sungguh la...

petang tadi pas lucnh g keje cam bese..smpai tempat keje dak2 nh ta balik ag dari semayang jumaat..terus bukak kedai cam bese..pastuh buat design sket2...lepak2 ngan dorg sumer..skang nh faa serting da kurang keje sket..yg ader keje pown designer jek...memang ta putus2 r design..alhamdulillah r..atleast aku dpt up kan ag skill design aku..=))

arinh ader yasin feremfuan kat umah puan emak...pas balik keje tadi aku tulun la puan emak ape yang patot walau badan da rase seram sejuk + kepala nh rase bergegar jek..pastuh tadi lam kul 5 lebey dak2 fineart datang...lame gak r dorg lepak sini..pas makan2 sumer puan emak siap bungkuskan makan ag tuk dorg..ye r, bihun ngan makan2 yang laen banyak lebey...tuh yg sedekah kan tuh..

pas dorg da balik sumer setat la aku mengemas2 umah + pinggan mangkuk tadi..abes aku clearkan singki tuh...pastuh aku g tulun incik abah kemas kuali2 kat blakang..abes setel sumer baru r aku rilex...ye r, cian kat puan emak...dah r pagi tadi aku ta tulun beliau...so, petang tadi aku tulun2 la ape yg patut...skang nh puan emak ngan incik abah da tdo da pown...letih kot...

tadi cam bese aku tengok imam muda...malam nh last b4 g final...malam nh 2 lagi penyingkiran imam muda..aduhhh..sengit btol la...last week asgment dorg kene buat kat rumah seri kenangan seremban...kagum aku ngan 4 imam muda nh...care layanan dorg kat org2 tua tuh memang hebat la....smpai aku termenanges tadi time mudir tuh umum imam muda aran ngan imam muda taufek tersingkir minggu nh..so, yang layak g final imam muda hizbur ngan imam muda asyraf...walau sedey sebab aran da tersingkir, tp tape..aku tetap support program imam muda nh...

ye r, program nh bagus sgt smpai media2 antarabangsa pown nk buat liputan...nh la satu2 nya program realiti kat malaysia yang memang dapat sokongan semua pihak....its much better than rancangan realiti laen kan...so, buat imam2 muda yang layak ke final. gud luck..semoga anda berjaya membentuk peribadi muslim yang sejati...=))

adios..
assalamualaikum..

p/s :  malam nh bulan penuh..incik pelaut, siler tengok bulan tuh yer sebab saye pown tengok bulan yg sama...=))..saya rindu awk sebenarnyer,,,hohoho

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design