Engkorang Yang Best

Friday, July 23, 2010

its time 2 mengarot!!!

Assalamualaikum....


pagi sumer...skang dah kul doblas ++ tengah malam...baru pas tulun puan emak kemas umah + wat pape yang patot sebab sok puan emak nk wat yasin feremfuan..aku keje sok, so malam nh kene tulun la ape yg patot...

da setel sumer bende tinggal puan emak nk masak jek esok...memule hengat nk cuti..tp cam malas jek..puan emak ngan puan along pown kate wat yasin je pown..bukan kenduri besar...so, aku maleh la nk cuti...

arinh aku pose sunat..arinh kan khamis...tmbh2 skang nh bulan syaaban..so, belajar la pose b4 nk pose ramadhan..pastuh td berbuke ngan bakso...perghhh...memang sedap giler r...memang sedap wa ckp lu....wak dakir, t saye jd customer tetap wak yer...=))

skang nh aku ngah dengar setusan ati & dedikasi kat sinar fm...apsal ntah aku dengar radio nh..ta penah2 aku dengar radio nh memalam bute..huu..ntah la..da busan sgt r nh...smpai tataw nk wat pe da..nk tgk tb citer tade yg best..on radio tetibe ter on sinar plak..layan kan aje la...maleh nk pk2 da..memalam jiwang sorg2 pown tade hal kan..kehkehkeh...=))

okeh r..tataw nk story pe da...perut pown tetibe meragam la plak...nk g setelkan masalah ngan perut jap r...okeh..tata...

adios...
assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design