Engkorang Yang Best

Saturday, July 10, 2010

dulu sayang, sekarang??aku sendiri keliru...

Assalamualaikum...


selamat menyambut israk mikraj sumer...arinh sabtu 10 julai aka 27 rejab..patutnyer aku cuti arinh.tp, disebabkan oleh sorg adeq yg nk tgk design baju dier, aku gagahkan jugak kaki nh melangkah ke FineArt..sebab pe?sebab aku cian kat adeq nh..da 2 minggu dier order tp ta siap2...last week dier dtg ingatkan nk tgk design, tp design ta seap ag..nk salahkan sape??/entah lah...aku pown tataw nk salahkan sape..biler da keje nh baru aku taw cmner susahnyer kiter nk communicate ngan org...


da sebulan lebey aku jd warga rasmi FineArt...kalau nk ikutkan memang da lame sebenarnye...tp dulu praktikal, skang da jd staf kat sini...sebulan aku jd staf, mcm2 ragam org aku tgk..macam2 glagat manusia aku tonton...mcm2 kerenah & perangai aku lihat..entah..aku sendiri keliru skang nh...dulu aku yang semangat sgt nk keje sini..sebab nyer, aku da mule rase syg sgt2 kat tempat nh...ta caye bace SINI...smpai camtuh skali sayang nyer aku kat FineArt..tp skang...entahlah...aku sendiri ta pasti mane pegi sumer sayang tuh...

biler agaknye saat begini akan berulang???

aku penat sgt2 dengan sumer kerenah manusia..letih sangat2 nk hadapi sumer nh...tp, ini kenyataan yang harus aku tempuh walau sukar skali pown...hurmmm..

manusia nh pelbagai kan??

adios..
assalamualaikum...

10 kutukan sopan diterima:

Dark Half said...

nape...da x sayang tmpt keje ke?
cam org berchenta la pulak..heh

normal la sekejap syg sekejap benci nih... cam berkapel la jugak

Miss Shizu said...

dark half > huu..entah lah..bukan ta sayang ag..tp penat dengan kerenah manusia kat tempat keje nh..letih sesangat..=)

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

jangan merungut.cuba bayangkan orang yang takde kerja sedang menunggu panggilan interview.sila bayangkan.huhuhu.

p/s:Ada buku 50 petua gembira bekerja.Mahu?

Miss Shizu said...

fakhrurazi > bukan merungut la..nh luahan perasaan..huu...ade ek buku tuh? bak meh...

nabilah_2908 said...

ini la cabaran dlm bekerja...kena kuat hadapi semuanya... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KENDURI DURIAN

NICK IRFAN said...

nape ni? mcm sedih jer..

cik zatil said...

sabar ea lalik ku
semua kerja ada
cabaran..

tabah lalui segalanya
oke..syg kamu!

:)

cupZ said...

http://kuncupkembang.blogspot.com/2010/07/lets-be-friend-award.html

Anonymous said...

yup,, kadang kita merasa salah memilih. Salah pilih pasangan,, salah pilih kerjaan,,

tapi alangkah baik jika kita mensyukuri apa yg sudah didapatkan. mungkin orang lain byk yang ingin dapat kerja seperti kita.

dengan bersyukur,, sambil mencari pekerjaan yg lebih disukai,, mungkin akan bisa membuat tersenyum.

-salam kenal dari seberang-
mau jadi temanku ya?
ada award untukmu
(untuk tambah koleksi lagi. hehe)

Miss Shizu said...

nabilah > huu..yea nh sumer cabaran..harus kuat..=))

nick irfan > entahlah..tataw nk ckp cmner..

cik zatil > syg kamoo jugak kakak..=))

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design