Engkorang Yang Best

Monday, June 28, 2010

AMARAN OLEH ADMIN : ENTRY KALI NH SANGAT EMO..SAPE YANG TA TAHAN SILER JGN BACE OKEH...

Assalamualaikum....


AMARAN OLEH ADMIN : ENTRY KALI NH SANGAT EMO..SAPE YANG TA TAHAN SILER JGN BACE OKEH...


korang sumer da taw an, england aku kalah ngan german okeh...aku ulang ag skali england KALAH yer...semangat aku nk g keje sok terus tade sebab england da kalah..sigh..ape hal plak nk cmpur aduk urusan pribadi ngan keje nh...okeh, ta jadi..semangat nk g keje ngah membara2 nh.....

sumer org taw an, england kalah ngan german 4 - 1..ciss,,patot 4 -2  r..ape punyer linesman r...bola da gol tp ley ta npk plak...ek eleh..bek ta yah jd linesman camtuh..ref pown same gak..da tentu2 r bola da masuk pastuh kuar balik..memang da gol...gaknyer ta gol sebab cm gmbr bwh nh kot...

mungkin ini sebab gol england tadi ta disahkan


memang aku taw german adalah satu team yang kuat..tuh memang aku ta nafikan..tp england pown ok wat?aku tgk england banyak kali menyerang..tp, kesudahan yang ta brape nk cantek la kat depan gol...


ag 1, moral player pown da down biler ref ta kire 2nd gol tuh...kalau 2nd gol tuh diambil kire, aku rase semangat england kompom2 tinggi..pastuh keputusan pown kompom berubah...huuu...ye, aku sgt tacing biler peberet team terpakse balik...TER okeh...


kalau nk ikut kan permainan banyak dikuasi oleh england...tp tu r, biler da tade rejeki nk menang macam2 ley jadi..even kene baju sket pown bola bley gol....german pown men ngan bek malam tdi...so, dorg pown layak tuk menang...sigh..ayat nk sedap kan ati jek r nh..dush..dush..dush..mencik r kat german..huu..


for my laply team..its okey..i noe datz u olls da try sehabes bek..tinggal tade rejeki nk g lagi jaohhh..pape pown ur da best team walau ta dpt g final..dapat smpai ke playyoff pown da kire okey kalau nk bandingkan ngan team2 laen yang da balik awal...huu...


ENGLAND for ever...

pasnh beckham kene men gak r...


ps : lenkali amek subkhidin jd ref r...


adios..
assalamualaikum...

3 kutukan sopan diterima:

hudhud said...

benci gila kan game ni !!! berat sebelah !

Miss Shizu said...

memang pown..ref ngan lines man ta wat keje r..benci ref...huu

cik zatil said...

dgn dalam padang dorg
berkuasa kat luar
leh sepak2 je.. :)

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design