Engkorang Yang Best

Tuesday, June 15, 2010

Lets give a helping hand...

assalamualaikum...


salam petang sumer...ape yg korg ngah buat tuh ek waktu2 skang nh?yang lyn bola pagi tadi kompom2 mate da cam mate panda da skang nh kan??pastuh jap ag kalau terlelap mesti kene sound ngan bos kan???hahahaha..padan muker korg ngan padan muker aku skali sebenarnye...sape suh ta tdo...kan da ngantok...=]

okeh k..tanak r citer pasal bola petang2 nh kan...tmbh2 biler team kesayangan aku juz draw je arituh ngan USA...cis,pahal lak ley draw..nh aku nk marah ngan green nh...seb bek fabio capello sms aku mintak maaf...so, sejuk sket ati aku nh..haahaha...

fabio capello...

tadi aku sesaje g blogwalking...ye r, da lame da ta blogwalking kan..so, pagi td biler tade keje aku sesaje je r g blogwalking..then aku jumpe satu blog pasal student kiter kat india...agak sadis citer dier...korg click SINI kalau nk taw lebih lanjut hal nh...

kesian kat bro nh...macam2 dugaan dier trime...buat bro hasbi, aku harap ang tabah hadapi dugaan nh..nh sumer dugaan TUHAN tuk ang...aku sendiri mintak maaf sebab ta mampu nk tolong dari segi kewangan...so, aku gune care nh tuk promote blog ang..insyaALLAH aku akan doakan yang terbaek tuk ang bro...

okeh, tuh jek nk hapdet...korg2 yang bace blog nh rajen2 la ke blog bro hasbi nh..semuger ngan pertulungan korg sumer bro hasbi akan dpt setel probs dier..insyaALLAH..

adios..
assalamualaikum...


0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design