Engkorang Yang Best

Tuesday, June 15, 2010

ini sebab nye...

Assalamualaikum...




wahh..wah..wahh...agak lame gak r aku tak menjejakkan jari jemari aku yang halus mulus nh ke keyboard lappy tuk menaip kat belog aku nh...*ape ayat yg aku gune nh??da lame ta berbelogging terus mengong jdnyer...hahahah..*

sori lah pade sesumer yg menantikan en3 terbaru aku nh yer...[woi, tulun jgn nk perasan la wei, ko hengat ko macam incik zack ke?bajet fofular r plak...hee..=)]

sori la pade sesumer follower aku yek...thanx sebab sudi follow belog aku yg ta seberapa nh...tanpa korg sapelah aku an...hahahha....

okeh k...stret to da river,aku bukan hape la kan...bukan sengaja nk tinggalkan belog terchenta nh...ingat aku suker2 ker nk tinggalkan belog nh...payah tuh....kat sini aku akan list kan sebab musabab aku jarang berblogging skang nh...

1. aku pown ta paham nape ngan diri aku senirik..kat perlis waktu tdo aku adalah kul 4 @ pas subuh..then bangun kul 2...tp kat umah kul 10 lebey ag mate aku da stim...kul doblas da kompom2 aku akan hanyut depan tb ngan tb terbukak...

2. tenet kat umah aku yang terhegeh2 cam siput gonggok pown salah satu faktor nape belog aku nh bersawang ngan spiderman...

3. aku da start keje...so, kene bangun awal sebab nk g keje..so, memang ta ley nk tdo lelambat r...pastuh kat tempat keje da taley nk berbelog sebab keje banyak gak r...

4. biler abg aku balik kompom2 berokben ngan lappy aku jd hak milik kekal sementara dier...so, sebagai adeq yang sgt2 baek hati kat abg dier, aku kene beralah r kan...=p

5. aku da hapdet sket, pastuh ader plak yg kaco g tutup plug...aku ta gune battery r...so, terus lappy padam n aku malas nk on balik..so,en3 tuh tertinggal lam draft...

6. tuh jek kot sebab musabab aku menghilangkan diri dr dunia blogging wat sementara...

okeh k...aku rase cukup stakat nh jek..kang kalau aku rajen aku hapdet ag...chow...

adios..
assalamualaikum...=)


0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design