Engkorang Yang Best

Wednesday, June 16, 2010

raya dtg lagi...=)


Assalamualaikum....

korg ngah watpe ek skang???kat umah aku skang nh sumer org da tdo..perghhh..hangen je aku tengok sumer bergelimpangan membongkang kan diri...apsal aku tak tdo???malas r..mulai malam nh aku nk rajen kan diri aku nh ha menghapdet belog aku nh....cis, sumpah aku benci janji cmnh..sebab nyer mate aku da tergoda ngan aksi2 yang menggiurkan dorg nh...ehh, jgn r pk kotor dowh..maksud aku mate aku nh ha da makin berat je...cam ader gajah tiup suh tdo...cop..cop..ape kene mengene ngan gajah plak nh???

kalau da tdo mcm nh maw nyer aku ta jeles...

okeh, stop mengarut...aku ngah busan sebenarnye...ngah sedap2 layan psp tetibe battery out of power la plak...ehh, btol ke ayat aku tuh???hahaha..lantak la..bukan ader cikgu bm nk check pown kat blog nh...hee...=]...skang nh aku ngah layan lagu2 raye...perghhh..heaven gler r...rase cam nk raye r plak...hahaha..


sebut pasal raye an, skang da bulan rejab...tinggal ag sebulan lebey je ag nk pose da...alamak ai, pose taon lepas ader shari ag ta ganti...tape2...shari je ag...khams nh aku wat r...ehh, jap2..sebulan lebey je ag an nk raye??baju raye aku ta tempah ag r wei..cmner nh...alamak aiiii...walau aku nh memang jarang pakai baju kurung an atau dalam erti kate sebenarnye aku memang ta gemar nk pakai baju kurung, tp sebagai sorg feremfuan, aku wajib ader baju kurung tuk pagi raye okeh walau aku pakai tuk 5 jam pertama jek...ehh, kire okeh pe...korg ingat 5 jam tuh kejap ke..cube korg convert ke saat...lame tuh...haha...

pakcik gugel bg...

tade pape nk ngarut ag r...ok r..t ak hapdet ag...=)

adios..assalamualaikum..=)

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design