Engkorang Yang Best

Wednesday, March 31, 2010

Shooting Time..=]

Hello, assalamualaikum...
fuhh..fuh...

penuh abuk n bersawang da blog nh..agak lame gak r aku tinggalkan..bukan pe, aku agak kebizian sket r minggu nh..nk hapdet pown cam malas jek..taep separuh pastuh tade idea..tuh yg maleh tuh..so, malam nh aku nk hapdet gmbr2 time shooting last week..b4 tuh nk story mory sket pasal shootinh nh..

*************************************

aku start shoot ari sabtu..so, disebabkan beberapa perkara yg ta pat dielakkan lagi, aku ngan syam terpaksa ubah jadual shooting..patutnyer ari sabtuh nh banyak scene nk buat..tp pelakon plak tade...so, kene postpone la..kitorng shoot ahad..sabtu shoot sket jek...tp tuh pown banyak gak masalahnyer..bese la kan, kalau tade masalah ta mencabar la idup nh kan..pape pown aku nk ucap thanx sgt2 kat ahli grup aku..kat crew2 yg memang sgt2 membantu, kat pelakon2 yang memang2 baek sgt2...seyesly ak ta penah rase shooting yg enjoy cmnh..rase tade tekanan langsung even ader probs skali pown..thanx syam, bob, pejul, yana, tuah, rafiq, zul, poji, panjang, jimbo, fiera, cik jun, maksu, along n sesumer yg terlibat secara langsung n ta langsung...thanx sgt2..korang memang best la..so, layan gmbr2 nh...

 first day shoot...

yana, aku ngan syafiq aka panjang

 pakcik teksi aka rafiq..hee..=]

 action.....cut...=]

 adegan anak ngan mak...
credit to maksu n fira..=]

camera rolling....

 scene 1 shot 3 take 6..=]

 its shooting time...=]


 Our cameraman aka pejul...

 Our crew aka zul..

 Halo Creative Director aka bob...

 Yana aka slate gurlz..

syafiq aka panjang

 Jemput2 bilis syam..=]
HaloCreative Production

 yahooo...kami gembira bersama...

zul n pojie...

 PM HaloCreative jatuh...huu

 Taklimat dari PM HaloCreative

 Our talent (cik Jun n Maksu)

 Tuah aka Aiman Hamdi wif me..

its me...=]

 Lompat!!!!

 yahoooo...=]


da best crew...

PM & Ass PM masak nasik...=]

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design