Engkorang Yang Best

Thursday, March 25, 2010

Kerana Pakcik Kenyit..

Assalamualaikum....

Petang tadi ader latihan music ag..okeh..arinh ta ponteng da..be4 start nyanyi lagu jrv tadi kitorang warming up ngan lagu kris dayanti...ulang lagi skali..kris dayanti okeh...berbekalkan suara yang ala2 ziana zain nh [sila percaya okeh], aku teruskan nyanyian lagu tuh walau kadang2 tersalah tune..ter tuh tandanyer ta sengaja yer kawan2...=]

muke memang ta same, tp sore lebey kurang tuh..=p

ader la 2 3 round kene nyanyi lagu yang same..mr syakir kate tuh kire testing sore r tuh...warming up r kirenyer...agak kelam kelibut gak r..sore da kompom2 la sumbang mambang..hahaha..abes jek 3 round mr syakir da suh start lagu sebenar yg kitorang nk perform time viscom t..ape viscom tuh?..okeh, t aku wat 1 en3 pasal viscom yer..kang citer kat cnh kang panjang berjela plak...muntah darah korang nk bace..=]..okeh smabung citer...perghhh..da trase cam artist r plak nk perform2 nh..hahahaha...abes nyanyi + menari2 tadi kitorang bincang pasal costume plak...pastuh mr syakir plak menkan music lagu sway..ape ag, aku ngan kengkawan starting r wat keje pandai...menari tango..aku menari tango? ta ke klakar tuh...badan nh da kompom2 la keras tade maknenyer ley nari nari nh..da cam pokok kayu balak menari da aku ase...nh kalau ecah tgk nh kompom2 aku kene gelak...aduyai....okeh abes...

 sumpah nh bukan aku..=]

lebey kurang kul 6.30 camtuh abes praktis..tetibe shasha tanya aku..

de, pasar malam jum..

moto tade r de..jap2 aku tanye bob..
bla..bla..blaa..
de, jum moto ader..

pas da taw je ader moto, aku ngan sha berlari2 g umah bob sebab nak amek moto poji...smpai kat guard aku npk pak cik mate kenyit..aduyai..ta ley balik lambat r cmnh..bukan pe ye kawan2, klau pak cik yg len okeh..baek sket..kalau pakcik nh ta ley..dier ikut peraturan btol..hukhuk...

smpai poli lebey kurang kul 7.02 camtuh r...seb bek ley smpai awal...aku bawak moto tade r laju pown..140km/j jek...hee..

okeh..tuh jek nk story..
adios...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design