Engkorang Yang Best

Sunday, March 28, 2010

Amende, Biler, Nak kene watper?

Assalamualaikum...

Bertemu lagi kite di arena blog...Ape kaba mereka2 yang berada diluar sane...harapnya baek2 hendaknya...Eh,apahal aku tetibe cam nk jadi cam pengacara jek nh...okeh2..stop mengarut..pliz be serius nana.ko, nh biler nak serius ha?asyek men2 jek la...fullstop...


***********************
aku shooting arinh..da tentu2 nya tuk final projek aku..7 jam credit tuh...gilo jap pale...tp seb bek dpt team yg besh..siler bangga yer sham, bob n pejul..aku puji korang kat blog hokeh...tamaw citer pasal dorg ag..t kembang  ta maw kuncup2 da..sok ta ley shoot plak..=]..okeh k..stop jap citer pasal shooting, aku nk story ngan kengkorang sumer pasal earth hour yg da berlangsung tadi..korang sokong ta kempen tuh?ala, kempen yg tutup2 lampu sejam tuh..cam taon lepas tuh..sori 2 say la, aku memang ta pat join la..sebabnyer, td smpai2 bilik pown da kul 8..mandi n semayang da 8 lebey..pastuh tunggu azan isya jap..pas smayang isya lepak bilik yana..tengah duk surf tenet tetibe npk lak kempen earth hour nh..tgk jam da kul 9.41 da pown..aduyai..terlepas lak..maaf yer...[pelik gak nape poli tak wat cam taon lepas..off main switch..ta alert r tuh..=)]..so, kat cnh aku bg la sket2 info pasal earth hour nh..

 *********************************

Amende Earth Hour tuh?
okeh, aku taw n kompom2 ramai orang taw da ape bende earth hour tuh kan..aku tgk ramai giler yg wat en3 pasal earth hour nh..so, aku pown nk jd gak r salah sorang dari dorang..muley kan?  earth hour nh kire cam salah satu kempen yg dibuat oleh wwf bukan wrestling tuh aww.wwf @ dalam melayunyer tabung alam dunia..kire nh salah satu langkah nk selamatkan bumi nh dari serangan power rangers kaler biru...ehh..bukan2..salah fakta nh...nk selamatkan bumi dari pemanasan global r..korang pown taw kan bumi skang makin panas...so, dengan adenyer kempen cmnh, ley la kiter sejuk kan bumi tuh jap..biar r setaun skali jek pown...tp kalau ley biar r ari2 kan...

Biler Earth Hour Nih?

Ta silap aku yg starting wat nh WWF Australia ngan Sydney Morning Herald pada 2007..tahun 2008 satu dunia sokong kempen nh..28 mac 2009 malaysia starting kempen nh..atau lebey tepat ag earth hour nh dorang wat setiap sabtu terakhir bulan Mac...so, taun nh kempen nh pade 27 mac 2010 same ngan tarikh aku shooting..=]...

Ape Yang Nak Kene Buat Time Nih?

Ta susah pown..bukan kene p jawap exam or interview..korang juz g kat suis lampu umah korang then off kan jek..nak ag senang korang turunkan otomatik kat main suis tuh..kompom2 gelap terus umah korang..tp nk gtaw gak...jgn r sesuker ati korang jek nk padam..ader time gak r..dari pukul 8.30 malam smpai 9.30 malam..sejam jek pown duk lam gelap...korang g dating tuh siap duk lam gelap ag ley lak kan..takan nk suh duk lam gelap kat umah ta bley plak....=))

************************************************

Okeh...tuh jek nk share kali nh..tenet cam siput..so, tade gmbr...
adios..

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design