Engkorang Yang Best

Sunday, March 21, 2010

Saat saat terakhir...

Assalamualaikum...

Aku menyempatkan diri tuk hapdet blog terchenta nh sebelum aku berangkat ke penjara buatan sendiri...aku benci perasaan cam nh biler tibe time nak balik sane...memang sangat2 ta best..walau dalam malaysia jek pown, tp sangat2 rase ta best....
'nana, siler kuatkan semangat anda...1 bulan 4 minggu 2 ari je lagi okeh...'

bas malam nh kul 11..so, aku gerak dari umah dalam kul 9 lebey camtuh r...ye r umah aku ngan sremban jauh gak r...so, kene gerak awal..tambah2 arinh memang ramai yg nak balik sebab sok da keje + skolah...takut jalan jem plak..nak tabur roti ta mampu..hahahaha.....okeh aku lawak jek...ye r da jem memang jodohnyer ngan roti jek...pagi sok smapi maybe lam kul 5 lebey camtuh r dan kelas bi pukul 8 pagi...aku ulang 8 pagi okeh...aduh...kompom2 aku cam malas jek nak g..hahahah..tp ta ley sebab madam kate sok nk wat kuiz plak..aduyai madam nh cam taw2 jek aku nak ponteng..huu...

okeh k..da lewat nh..baju pown aku ta packing ag, mandi + smayang maghrib pown belum ag.....aku stop dulu kat cnh...t da smpai perlis aku hapdet ag....

adios...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design