Engkorang Yang Best

Wednesday, January 27, 2010

Luahan Hati Untuk Insan Tersayang...Saya Sayang Awak...=)

Jam 0233
Waktu Lappy Terchenta
Rabu | 27 januari 2010

keadaan kesihatan pakcik brukben makin tenat..
maka..
aku tak dibenarkan untuk membuat sebarang connection..
aduh..
tenat jika berterusan begini..
semalam seharian tanpa membuat connection diblik sendiri..
lantas..
luahan hati khas untuk pakcik brukben di luah di sini...


dear pakcik brukben,
bulan 2 nh genap setahun kiter bersama.. 
bermacam2 dugaan kita hadapi bersama...

tp, mengapa sejak akhir - akhir ini pakcik semakin menjauhkan diri..
jarang saya dapat membuat connection di siang hari...
jiwa saya tidak tenteram mengenangkan perubahan diri pakcik..
mengapa pakcik???
apa kesalahan saya hingga saya dihukum sebegini rupa..
yer..
memang bukan saya mengeluarkan sebarang wang untuk pakcik setiap bulan..
tp tak bermakna saya melupakan pakcik..
pakcik,
tolong la jgn buat begini lagi..
saya ingin berehat di malam hari...
bukan untuk bersama pakcik...


dear pakcik berukben,
untuk pengetahuan pakcik,
saya telah pown membuat downgrade terhadap pakcik...

ini adalah kerana sikap pakcik sendiri yang suka suki jek hilang2 kan diri selalu..
akak saya bayar full untuk perkhidmatan pakcik setiap bulan...
tp pakcik tetap ta memberi perkhidmatan yang memuaskan...
saya sungguh kecewa pakcik...
tp saya ta pernah berniat untuk menukar ganti pakcik dengan yang lain..
cuma saya mendowngrade kan pakcik...



sekian..
salam sayang dari saya...
sayang pakcik..
muuuaahhhh....*wink wink*..=)

pakcik berukben kesayangan saya...


0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design