Engkorang Yang Best

Sunday, January 24, 2010

Biler Megi Sup jadi megi Goreng

Jam 1543
Waktu Lappy Terchenta
Ahad | 24 januari 2010

Mlm tadi lepak kat bilik yana...
sebab..
aku bosan duk kat bilik..
so, lepak bilik yana..
tetibe aku trase yg perot nh mintak di isi..
so, aku suh shasha yg nk g cafe tuh tulun blikan..
then, shasha kate burger tade..
aku ngan yana decide nk makan megi je la..
nk dijdikan citer..
aku masak la megi 'goreng' tuh..
rendam ngan air panas..
then tapis kat luar..
pas aku da letak sesumer perencah tuh..
aku pown try la..
tetibe..


'yana, megi nh masin giler dowh'

yana usha megi aku..


'tuh namenyer megi sedap ta sedap'

'wei, apsal megi kaw cam lain jek'

'tuh la pasal..aku pelik dowh tade kicap pown'

'apsal lak tade kicap wei'
'kaw tengok blik tuh megi goreng ke megi sup'


'ngek, nh megi sup la wei'
[sambil tgk plastik yg da buang lam tong sampah..]


wakakaka..
hahahaha..

yana da cam tapir da gelakkan aku..
bongok la kaw..
kaw yg suh aku buang air megi tuh kan..
sengal nyer budak...
pastuh g citer kat sha2 diera ngan fatin..
lagi r terbahak2 diorang gelak..
cam nk kuar anak tekak da aku tgk..
jebon r korang...


so, kesimpulannyer..
b4 makan megi..
peratikan dulu plastik megi tuh..

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design