Engkorang Yang Best

Tuesday, January 19, 2010

hati membuak buak rindukan kamoo..=)

Jam 0013
Waktu Lappy Chenta Hati
Selasa | 19 januari 2010

malam merangkak pergi meninggalkan siang yg penuh memori...
aku merenung ke depan tanpa memikirkan mase depan..
mase depan yg aku sendiri ta penah jangke..
kerinduan pada kekasih hati terchenta semakin membuak2...
fikiran melayang mengingat saat indah kami bersama...
walau aku taw fikiran kami ta sama..
tapi kami serasi...
aku rindu dia..
gelagat manje yg sungguh comey...
sungguh!!!
aku rindu saat itu...
saat kami bersama - sama berlari dan berkejaran...
gelak ketawa memenuhi ruang...
ahh..
memang indah...
saat si manja memanggil dengan gelaran yg aku pown ta pasti mengapa begitu..

"atah cuk cuk cuk"

lantas aku juga balas..


"adeq busuk suk"


aduhh..
terngiang2 suara yang membuat aku kembali tersenyum..
kembali mengenang memori2 indah bersama...



putri norsyadania syameen..
atah rindu kamoo...=)

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design