Engkorang Yang Best

Friday, January 15, 2010

1st day

Jam 2101
Waktu Lappy Aku
Jumaat | 15 januari 2010

finally...
im here...
@ poli perlis rite now..
dunno how to describe watz i feel here...
wif new frenz...
new environtment...
1st @ here make me wanna cry..
ist make me mish my tayunk...
mish all wat i do @ home b4 diz...

mlm td b4 gerak da nanges2 da wif along..
tataw nape sebak sesgt time tuh...
ye r..
mane ta nyer..
7 bulan aku duk umah...
7 bulan duk tgk muke syameen ari2...
tetibe lak pasnh ta pat tgk ari2...
tmbh2 aku tataw biler nk blik cuti..
lagi r aku sebak...
memang aku nanges kat lam kete mlm td...
ta silap aku dr umah smpai sremban aku nanges...
huu...
so, pg td smpai perlis wat mud aku bertukar..
syukur sesgt urusan pendaftaran aku arinh okeh..
tade pape masalah..
cume td agak bengang n marah ngan penyelia asrama..
ak nk amek brg2 kat lam stor..
ley plak stor 2 kunci n kunci ilang..
memang aku bengang...
last2 tadi aku tarik jek grill tuh smpai patah tempat kunci tuh..
nasib la...
ptg nh tadi tade pape nk wat..
tenet plak cm bangang jek..
lagi la bengang aku bertambah2...
ntah la...
aku harap sgt aku ley bertabah untuk hadapi sem nh...
aku takut sgt2 klu aku ta mampu nk hadapi sumer nh..
Ya ALLAH!!!
KAU tabahkan lah hati hambaMU ini untuk menghadapi semua dugaan dan cabaran yang mendatang...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design