Engkorang Yang Best

Monday, January 11, 2010

mOndAy's sTorY

Jam 2329
Waktu Lappy Kesayangan
Isnin | 11 Januari 2010

 Urmmm..
Air paip da 2 ari tade kat umah...
arghhh...
giler tensi akuh...
biler tade air sumer bende jd mls nk wat...
nk masak|kemas umah|
sumer jadik mls...
arinh tadi aku masak yg simple2 jek..
pas bekfest kat mangostana pg 
*sebab nk blanje dak2 faa serting..tp abg fifi ngan pizi jek yg join*

tadi terus g kedai joe..
bli ikan bawal...
lam pale da pk nk goreng msk smbal jek..
then blik terus msk...
pas siap2 msk, aku tgk jam baru kul sblas lebey...
awal lagi upeyer...
aku hengat da nk kul 1..
so, lepak2 lam bilik bace novel yg memang akuh da bace..
kul 2 aku terus smayang sebab ptg nh nk g bahau da...
mase on da way nk g bahau along plak ckp nk g pilah..
akuh ikut jerk sebab bukan aku yg drive...hee...
pastuh pas abes sesumer urusan kat pilah, kitorg terus g bahau...
sebab nk g tgk printer aku yg da memang jahanam tuh...
smpai kedai ciner tuh, ciner tuh gtaw printer aku tuh memang da ta ley nk guner..
so, aku decide nk belik je yg baru..
ye r..report aku ta print ag nh wei..
hoo...
td pown aku anto lappy aku nh ha sebab nk pasang tinted screen ngan nk pasang keyboard nyer alas tuh...
then td bli sekor ag tikus tikus...
tikus tikus aku da rosak plak...
Ya ALLAH, nk blik poli nh banyak nyer dugaan...
sabar je la...
so, untuk ptg tadi jek aku da abes kan rm 400 lebey da..
huu...
cmner nk blik poli nh...
duet da tade..
sahih aku kene berjimat duk sane...
kompem kurus blik...
ta ley pk da cmner keadaan aku t..
huu..
ptg tdi pas blik bahau, along ajak g taman..
sian kat buah ati kitorg..
da r kene tinggal tadi..
pastuh ptg tadik bwk la dier g men gelongsor...
aku duk layn dier jek arinh...
tade mud da nk jog..
sgt2 mls..
sebab tuh berat badan da nek skang...
hooo..
tape3..
blik poli t msti aku kurus...=(
tamaw blik khamis nh ley ta???
=(


stop typing


0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design