Engkorang Yang Best

Saturday, January 9, 2010

akhirnya...

Jam 0112
Waktu Lappy Terchenta
Sabtu | 09 januari 2010


akhirnya...
aku berjaya siapkan 1 lagi bab untuk report li aku..
hahaa...
ader lebey kurang 2 bab nk wat ag..
keh..keh..keh...
on da way nk ciapkan nh..
hee..
okeh..keh..

sebenarnye bukan nh aku nak citer kali nh..
bwh nh ha baru citer btol tuk en3 kali nh..



akhirnya...
aku upload gak gmbar time g bera last week..
da lame sgt aku peram..
mlm nh baru dpt nk letak kat cnh..
so,
dapatlah wan tengok...

makan time!!!
sori ye korg2 sumer..
aku ta cukup wet nk blanje korg sumer..
bukan kudukut taw..;p

tunggu aku kaye lu okeh..=)







wan n poco



tenyum...=)



org suh senyum la..apsal ramai sgt wat muke seyes nh??
taw la lapar...sabaq no..=)





epul ngan muke seyes sebab kekenyangan..hee..=)




smile..=)




wan seyes jek pas abeskan semangkuk laicikang..;p



poco wat2 ta dengar biler akak tuh kire bape hengget yg dier mkn
hee..=)



amar aka despatch faa..=)



k.ina | k.fieza | k.ziera



sukenyer k.ina..=)



credit to wan..



epul | amar | abg fifi | k.ina | k.fieza | k.ziera | kalai



=)



@ faa kerayong..;p



me wif k.ina..



kalai



wan | akuh
kenal baru 10 minit cam da kenal 10 taun..



k.ina | abg fifi | kiki | wan | akuh



akuh & poco (welder kesayangan faa..=))



fizi | aku
skang fizi dah keje kat serting da..


nh je la gmbor2 yang dapat aku upload..
gmbor2 nh sumer aku ta edit ag...
tade mase nk edit..
hee..bizi ngan report la..
so, pada yg tade lam gmbr nh mtk maaf bebanyak yek..
terutama BOS FAA.. 
*rituh kan abg jamal tade..=)*

abg jamal..
sori, gmba abg jamal t nana  wat en3 lain yer..

adioz!!!
jam 0146



2 kutukan sopan diterima:

Anonymous said...

huhu. Panjangnya entry ni. Penuh ngn gmba..
Neway, anda di tag. Rajin2 le jenguk ye.
Mekaseh..

Miss Shizu said...

hee..mekaseh sebab tinggalkan jejak kat cnh yer cik sepia..
b4 nh ari2 lalu kat blok awak..
lately nh agak zibi sket..
so tade mase sgt nk menghadpet + jenjalan kat sesumer blog..hee=)

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design