Engkorang Yang Best

Wednesday, February 3, 2010

Klimaks Sebelum Tiba Masanya...

feb 3 2010 | rabu
jam 2204
waktu lappy terchenta

bangun awal arinh walau pown tade klas pg...
tp akuh kene g interview..
bukan interview keje.
interview li...
urmm..
so,
pepagi aku da siap2 untuk cun2 kan diri..
hee...
siler ketawa kalau terasa loyer yer..=p
interview ta sampai sejam..
yg paling pasti dan tepat + harus..
report aku di reject...
huu...
dengan keadaan persekitaran yg semakin membizi nh..
aku rase sgt2 la lemah dengar perkataan reject nh..
rase ngeri yang terlampau la...
da tahap troma da nh..
tp nk wat cmner...
akuh harus akur dengan sumer nh..
huu..
so, keje aku akan bertambah la pasnh..
mungkin aku akan berhenti dari dunia on9 untuk sementara..
aduhhh...
bolehkah hidupku diteruskan tanpa on9 seharian..
huu..
senyum..
berfikir..
belum cuba belum tahu..

okeh..
nk sambung storyline n treatment for my psa...
adiozzz...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design