Engkorang Yang Best

Friday, February 26, 2010

Kerajinan Aku..=]

jam 0251
waktu lappy akuh
jumaat | 26 februari 2010

urmmm..
mate ta ngantok ag..
membe2 len sumer da ilang lam mimpi masing2..
[aku da tdo tadi, tuh yg mate nh aktif jek..huu]
tataw nk wat topik ape kali nh..
tp aku sgt semangat nk tulis gak untuk en3 kali nh..
hee..
memule aku nk wish gud luck kat mas
 selamat blayr mas...
jage diri bek2 yer...
mas nh membe aku kat alam dulu..
ta silap aku dier nek kapal kelana 6...
naik kat china..
so, best of luck frenz..=]

ok k..
abes citer pasal mas..
aku nk smbung balik en3 yg tercicir 2 minggu lepas..


isnin | 14 februari

arinh tade wat pape..
kemas2 umah then masak..
pastuh lepak2...
tp ader 1 peristiwa yg memang ta ley nk lupe..
hahaha..
sori yer amar n abg fifi...
nk dijadikan citer,
fizi suh aku pegang kunci kedai bg kat amar..
aku ingat dorg nh cuti sampai selasa...
pg tuh lebey kurang lam kul 8 amar msg...

nana, kunci kedai kat sape?

kat aku la..nape?ko bukak kedai ke arinh?

aah..

 lmbt sket ley? 8.45 aku dtg..

ok..

zzzZZZ
skali aku tersmbung tdo balik da...
sedar2 dah kul 9...
then tgk nset ader msg..

nh 8.45 pg ke mlm nh..

hee..
sori amar..
ta sengaja okeh...
aku terus start kete...
g basuh muke + gosok gigi n wat ape yg patut...
pecut NAL 3889...
smpai FineArt tgk amar ngan abg fifi da tunggu..
huu..
sori yer kamoo..
ta sengaja okeh..
then balik umah kemas la ap yg patut...
petang plak g jenjalan ngan along..

selasa | 16 februari 2010

arinh patutnye aku blik poli..
tp disebabkan ader perkara2 yg ta dapat dielakkan maka aku ta balik..
so, korg2 sumer jgn jeles yer..
aku dpt duk umah agak lame sket..
hee...
tade pape yg best pown arinh..


rabu | khamis | jumaat | sabtu
 17 | 18 | 19 | 20 | februari 2010

cam bese jek arinh..
bangun pagi..
kemas umah...
g pasar..
masak...
then g jenjalan ngan along..
lepak2 kat FineArt...
tulun2 dorg wat signboard...
[sgt2 rindu nk wat keje nh]

ahad | 21 februari 2010

g picnic ngan famili aku...
sgt2 seronok..
kali nh kitorg g kat area2 kampung mak aku...
insan yang paling suke dah tentu la anak buah aku..
dah menggigil2 cam parkinson still tamaw naek ag..
giler kentang tul r..
balik umah lebey kurang lam kul4 lebey camtuh...
pastuh lepak2 kat umah mak...
mlm nh nk balik da..=[
paling ta suke...
ley ta klu ta balik poli???
[sabar nana...tinggal 2 bulan lebey jek lagi okeh]
kul 9 kuar umah..
along n abg ijan anta smpai sremban..
sedey jek nk balik..
tape2...
3 minggu g nk cuti sem da..
huu..=p

ok k..
abes en3 untuk seminggu..
tinggal yg minggu nh plak...
t aku hapdet ag..

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design