Engkorang Yang Best

Tuesday, February 2, 2010

Mereka Lelaki Hebat!!! Anugerah TUHAN Untukku...

Jam 0306
Waktu Lappy Tersayang
Selasa | 02 februari 2010

januari melabuhkan tirai..
februari baru menjengukkan diri..
ahh...
terlalu cepat waktu berlalu...
manusia seperti aku tidak pernah mengenal erti syukur nampaknya..
sebelum ini aku yang beria mahukan waktu cepat berlalu..
sekarang aku mengeluh...
senyum sendiri..

aku menjenguk halaman cetusan rasa seorang pengembara...
rindu aku dengan gaya penulisannya...
seminggu menanti akhirnya berbaloi..
maaf!!!
bukan kerna dia pekerja FineArt..
maka aku harus jatuh cinta..
aku cerewet untuk membaca..
tp biler sesuatu menarik perhatianku..
aku menjadi manusia yang rakus dan tidak sabar..
thanx wan..
ta sabar nk tunggu penamat cerita..
kaw berbakat..
sungguh aku ta tipu..
semoge kaw menjadi penulis hebat satu masa nanti...

wan...
lelaki yang aku kenal ketika aku menjalani latihan industri...
hebat pada aku..
kenapa???
sebab mengembara dari perak tanpa ada saudara di pahang..
semata mata untuk menabur bakti pada FineArt...
Sungguh aku kagum...
walau aku ta kenal siapa dia..
tp aku taw dia hebat...
mungkin kimia yang ader membuatkan kami boleh menjadi rapat...
aduh...
terlalu jauh mengarut tentang wanderer@pengembara ini...

wan

Abg Jamal aka Bos Besar FineArt..
Lelaki hebat...
Anak muda yang mampu berdiri atas kaki sendiri ketika rakan sebayanya terkial - kial mencari kerja...
Kenali beliau pasti kaw tahu beliau hebat...
Bukan tujuan untuk memuji terlalu tinggi..
Juga tiada niat tersembunyi..
SUMPAH!!!
aku kagum dengannya...
aku juga mahu jadi seperti beliau...
Mungkin beliau akan tersenarai sebagai salah seorang idola aku selepas ini...=)

 Bos FineArt

abg ijan aka abg ipar aku..
juga manusia hebat yang dicipta untuk hadir dalam keluargaku...
aku kagum dengan caranya..
walau pada mula kehadirannya ta ku senangi...
maaf...
bukan sengaja..
tp dia bijak mengambil hati kami sekeluarga...
abg ijan..
terlalu banyak jasa baktinya untuk aku..
terlalu banyak hingga aku sendiri ta mampu untuk menghitungnya...
along..
kaw untung dan bertuah dapat suami sepertinya...

along & abang Ijan

alang,angah dan adik...
lelaki hebat anugerah TUHAN untuk aku...
membuat aku tersenyum mengenang telatah kalian..
walau kadang kala menyakitkan hati..
tp aku tahu..
itu semua untuk mengeratkan hubungan kita...

 alang
Aku & Adik yg paling aku sayang
Angah wif his wife

Yang paling hebat dalam hidupku..
ABAH!!!
yer..
tanpa insan yang bergelar ABAH aku mungkin tiada di sini...
ABAH sungguh hebat..
walau macam mana sekalipun ABAH..
walau garang macam mana sekali mana pown..
ABAH tetap hebat...
Aku SAYANG ABAH!!!
 
Abah & Mak

yer..
aku bertuah dipertemukan dengan mereka - mereka yang hebat...
maaf!!!
pada siapa yang tidak tersenarai..
kalian juga hebat...
epul | pizi | syam | fifi | budin | hafiz | zimi | amar
sahabat VABRAR 05 / 6UM/00
SAHABAT DDV/S 06 -10
GURU - GURUKU 
SEMUA SAHABAT2 AKU

TERIMA KASIH YA ALLAH!!
KAU pertemukan aku dengan mereka...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design