Engkorang Yang Best

Wednesday, February 10, 2010

thanx 4 give me ur ear even though only for 45 minutes...=]

@ 0339 am
according to my lappy time
wednesday | 10 februari 2010


yeaahhh...
finally...
im really2 lega sgt2...
kol my buddies n gayut ngan dier 45 minutes..
waw...
ngalahkan gayut ngan pakwe lak..
hee..
lega tersangat la leganye biler da citer kat dier...
teringat dulu2 kitorg slalu citer2 b4 tdo...
so, tadi aku da buat la bende yg kitorg rindu nk buat...
sgt2 besh gayut ngan dier...
ecah bukan pemberi nasihat yg bek..
tp dier a very3 gud listener..
seyesly...
dier memang pendengar yg sgt2 baik...
[siler jgn bangge dowh..=p]
thanx cah..
thanx sgt2...

i really mish diz moment 


 kaw wat aku ase lega...
cam ilang beban yg aku tanggung 2 3 arinh...
then tadi bese la..
citer bende2 yg slalu kitorg buat sesame time jd rumet dulu...
besh kan cah klu moment2 tuh kiter refresh balik...
aku rase tenang jek...
siap ley gelak ketawa ag..
padahal da kul 3 lebey da..
da la sengsorg kat luar...
hee...
doakan aku bertabah lah untuk 3 bulan jek lagi...
3 bulan je dunia aku kat poli nh..
INSYAALLAH...
aku akan hadapi sumer nh ngan tenang...
[haha..poyo jek ayat...baru kene sket da ta tahan...=p]
so, mlm nh aku ley la tdo ngan aman..
ta pyh nk pk mslah2 nh..
hadapi sumer nh ngan senyuman..
=p

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design