Engkorang Yang Best

Monday, February 8, 2010

Senyum Mula Melingkari Hidup

Jam 0917
Waktu Lappy Terchenta
Isnin | 08 februari 2010


hurmm...
cam segan jek biler bace en3 lepas...
hohohoho..
en3 yang dipengaruhi dengan emosi...
apsal ntah tetibe pg tuh terase cam nk emo jek...
tekanan kot..huu...

so, arinh pepagi lagi da bangun...
*tade la awl sgt pown*
huu..=p
then g klas bi...
arinh de presentation...
tp paling ta best biler klas bi cancel...
dush..dush..dush..
terganggu tido aku pepagi...
nk tanak terpakse la aku mengadap muke jrv nh pepagi..
ingat nk blik bilik..
tp biler pk balik...
kang da blik bilik kompom aku ta dtg klas kul 10 nh..
huu...

teringat mlm td..
ym ngan along n abg jamal..
siap web cam ag..
syok tuh..
terubat rindu yang bagai nk giler kat si kecik tuh..
tgk glagat ngan aksi dier buat aku ta sabar nk blik dis week...=)
mlm tadi da gtaw abg jamal yg aku nk keje seminggu time semester break t..
and da answer is +ve...
yeayyy...
ley la pat duet sket kan..
maklum la..
waktu2 poket sangap nh memang asyek pk sal $$$ jek..
tambah2 final sem nh..
memang byk sesgt nk gune duet...
aduyai..
pening pale pk sal duet nh...


diz weekend nk blik umah da...
yeayyy..
ta sabar da...
tiket jumaat mlm kul 9.30 mlm...
even cuti ta lame..
aku tetap nk blik ugak..
hahaha...

tade pape nk story ag..
nk blik bilik da..
adios...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design