Engkorang Yang Best

Wednesday, February 10, 2010

its really hard to face it...

jam2354
waktu lappy aku
kat bilik yana
09 februari 2010 | selasa


hurmmm...
mud adela sgt emo untuk arinh...
pg tadi chatting ngan my best buddies...
sape ag klu bukan ecah....=p
yang pasti meleleh lagi la air mate nh...
uwaaaa....
then tadi time kat klas ok la...
tgh ari plak g mkn ngan sha n syam...
ptg td g klas usahawan pown ok...
blik dari klas usahawan tadi rase ta ok jek...
blik trus g bilik yana..
then time tuh plak ecah tpon ag...
emosi lg la jd ta menentu...
borak2 ngan ecah..
 then nanges lagi...
aduyai...
apsal la asyek nk nanges jek skang nh...
urmmm...
aku tataw la apsal skang aku cam taley trime jek owg2 sekeliling aku...
ntah r...
aku da try +ve thinking..
but i cant accept la...=(

hurmm...
its too hard to say...
i dont want to face all diz...
i hope i can handle it..=(

YA ALLAH...
Pliz make me strong to face all diz...
Plizz help me to be strong...
AMIN....

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design