Engkorang Yang Best

Thursday, October 14, 2010

walau best, tp ader gak bende yg ta best....=(

Assalamualaikum...


Lame giler da kot jari aku nh ta menghentak2 keyboard nh laptop nh..entah la..sejak 2 menjak nh perasaan nk menghapdet belog semakin berkurangan..aku jadi bosan ngan blog sendiri....kadang2 tuh aku da bukak da kat tmpt nk taip..tp aku biarkan jek...senang citer vitamin M untuk hapdet belog makin bertambah2.....

da dkt 2 minggu aku keje kat tmpt baru nh..alhamdulillah..aku semakin matang nk sesuaikan diri kat sini...memule memang rase cam bosan..tp lame2 aku rase aku boley walau sebenarnyer memang bosan....hahaha..rase nk tdo jek ari2 biler dtg keje...huhuhu...skang nh aku da semakin rajen bwk lappy kesayangan g opis...senang sket aku nk wat keje..*alasan jek tuh walhal aku nk men fezbuk..wakakakkaka..*

minggu nh keje dtg melambak2...dari ari sabtu arituh aku buat, smpai ari nh ta gak siap2...brape byk da data nk kene key in...huuhuhuhu....ingat kan ari ley setel...tp tadi dtg ag bebudak production anta ag data2 yg nk kene ket in....hohohoho...sumpah malas....main bejeweled lagi bagus...kekekek...giler nyer alasan semata2 nk maen game...sengal ko nh nana...=p


bejeweled...


2 3 arinh rase best jek...dari last week ag asek dpt phone kol dr incik pelaut jek..hee..so, senyuman tuh agak melebar gak r kan..kekekek...semalam paling best...setengah jam kot gayut..walhal aku kat tempat keje tuh..kekekek...pagi tadi bangun2 tdo jek tgk ader miskol...rase nk nanges pown ader sebab ley ta sedar plak dier kol....tp tape sebab kol 9 lebey dier kol balik...pastuh petang nh ha dier baru jek kol ag skali..heheheh...so, senyuman yg aku bagi untuk ari2 mendatang nh memang semanis kurma la kan..kekekeke...


dalam pade best2 tuh ader gak briter yg ta best...baru jap td dier gtaw opis kate dier taley balik ag...sebab kali nh kene cukup kan btol2 6 bulan...wei, incik pelaut tuh bukan kadet lagi la nk kene genap2 6 bulan..ok lah, aku maybe tataw pasal kapal2 nh...tp incik pelaut da mintak balik awal kot..dari time arwah ayah dier meninggal ag...tade timbang rase ke???da la dier ta pat jumpe arwah ayah dier tuk kali terakhir..pastuh kenduri 40 ari + 100 ari pown dier tade....memang la org kate ley doa dr jauh..kiter yg kat darat nh ley la ckp cmtuh...dier yg kat tengah2 laut tuh cmner plak???


tadi pown dier da ngadu yg dier tensen gile babas da duk kapal tuh..asek kene buli jek..mentang2 dier sorg malay...hurmm...tetibe aku plak yg jd sedey dengar citer dier...aku kat darat nh slalu ta paham dier...kalau aku ader pape probs kat sini ade jek ag membe + org2 keliling aku..tp dier???kalau dier ader probs dier nk ngadu kat sape ag????hurmmm...ntah la...awk, sabar k...insyaALLAH bulan 1 tuh kejap jek..hohohoh...saye ley ckp jek, tp awak yg akan tanggung sumer...


ok stop...aku nk g smbung keje..layan perasaan nh kang smpai bebiler keje ta siap...


adios..
assalamualaikum...


ps > awk, saye rindu awk sgt2....thanx sgt2 sebab sanggup layan kerenah saye yg ngengade nh...thanx sebab awk kol gak saye walau time tuh time rehat awk..pastuh awk ta dan nk rehat da...thanx sgt3.....i miss u damm much...=(

1 kutukan sopan diterima:

Mario said...

bosan ngan blog sendiri tu perkara biasa tu,,,,ekeke

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design