Engkorang Yang Best

Monday, October 25, 2010

aku dpt sejuta beb...

Assalamualaikum...


jap ag nak balik da..yeayy..saje gedix nak hapdet...haha..kang berabok plak blog aku kalau ta berhapdet...tadi men game ag...bese r da tuh memang keje aku an..wakakakak...mampos aku kalau bos dpt taw..hahahah....

yg pest...

sejuta lagi skali beb...

saje bg korg tgk gmbr tuh..hahah..dari petang semalam aku maen,baru ari nh aku dpt sejuta...giler kentang r kan...along ngan abg ijan pown ta penah dpt ag..npk sgt aku terror..wakkakaka....

sebenarnyer an, aku tade citer nk story..hahah...tuh yg sengal ubi hapdet kejadah haram nh..hahaha..

adios...
assalamualaikum...

p/s  > doakan along aku slamat bersalin yer...tanda2 dah turun, tp baby still tamaw kuar ag..huu...


1 kutukan sopan diterima:

Muhamad Afiq Zulkefley said...

puhhh.. sejuta tu... ley la blanje aku kak.. aku nak x banyak.. dpt iphone 4 x pon blackberry torch jer pon da ok....

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design