Engkorang Yang Best

Saturday, October 23, 2010

jgn politik kan sumting demi kepentingan sendiri

Assalamualaikum...


agak lame aku menyepi...semalam biler aku g blogwalking kat satu blog pemes nh, aku rase tersindir...*sori aku lupe name blog tuh...hahaha..* aku rase tersindir sebab blogger tuh gtaw, jgn ader blog tapi biar berabuk...ta berhapdet...haha...kalau nk ikutkan aku salah sorg dr blogger skang yg malas + tade mase nk hapdet...siyes dowh...btol gak ckp blogger tuh, stakat ader blog, pastuh ko suh org folo, tp kaw malas nk hapdet pown ta gune gak kan...ko ta sian ke kat follower2 korg tuh...sian dorg..susah payah folo sebab nk taw citer dr korg, tp korg ley plak snyap jek...ehhh, silap la..bukan korg..aku sebenarnyer..ahahah...

ok stop...cukup mukadimah yg ntah hape2 tuh...aku nk story laen sebenarnye...mlm nh ader game bola...n9 vs johor fc ngan kedah vs klantan...cam bese dan akan terus jadi bese, aku tetap berpegang teguh dengan n9 walau ape pown yg jadi...perghhh...baek aku kan???hahah...walau n9 kalah mase 1st round arituh ngan johor, tp aku tetap yakin n9 boley go on la malam nh..insyaALLAH..kalau game dorg cam last week, aku rase boley g kot...tp cam abg ipar aku kate, bola nh bulat kan..so, ape2 ley jadi...tuk skuad rusa, dun wori bebeh, i tetap akan sokong u selamanyer...forever ever okeh...=p

ckp pasal bola mesia skang nh kan, aku rase cam ta bape nk best jek da..aku benci bile ader yg suker politikkan bende yang aku rase ta payah la nk politik2 kan...yang untung sape???org2 atas..yang rugi sape??player2 kiter r...sebab tuh aku tgk ramai yg suker tgk player luar punyer game berbanding game player kiter...so,sape2 yg berkenaan tuh, ta payah la nk politik2 kan sukan nh..cukup lah dengan dunia politik mesia yang ntah macam hape da skang...

cube korg tgk, brape ramai org2 kiter yg sanggup lepak depan tv sampai kul 2 3 pagi semata2 nk tgk player2 luar maen tuk epl, euro2012, liga juara2 pastuh dengan memacam ag r liga kat luar sane tuh...korg bayang kan ta, kalau liga mesia ke, liga super ke, segala ape kejadah liga yg ader r kat mesia nh, bape ramai anak2 mude yg sanggup lepak + setia ta de gadoh + tade baling2 mercun sumer, ta ramai beb..dorg lagi suke nk gado2 + baling2 mercun + batu bata lam padang...sebab ape???korg pk la senirik...


ok cukup aku meraban...mls nk taip pjg2 da...kang aku ader mase aku hapdet lagi..
tata..


adios...
assalamualaikum...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design