Engkorang Yang Best

Sunday, October 24, 2010

biler kesengalan melampaui batas

Assalamualaikum...


salam ujung minggu sumer...tadi rase cam nak tgk ffm..tp cam ta bape nk best..so, layan mu vs stoke city lagi baekkk...dan yg pasti mu menang..hahaha...cayalah...=))..ok stop..tanak citer sal bola da...maw citer laen plak...

cam bese la pagi ahad aku start kul 9 arinh...seb bek aku abc...so, tadehal la nk bangun lambat ke hape an...tp kul 9 tuh aku tade r terus g mandi sumer an..golek2 atas katil lu..last2 kul 10 gak aku amek baju nagn towel + baju kecik masuk lam toilet...abes segala kejadah haram aku gosok lam bilik air, lebey kurang 10.30 r...g panas kan injin motor akak aku lu...ye r..aku nk merempit arinh..so, kene r g panaskan lu...then, aku masuk dlm siap2 sarung ape yg patot...10.50 gerak balik umah mak nk amek sweater ngan nk buh bedak..*cam gampang kan nak buh bedak pown aku gtaw gak...hahaha..*

aku tgk jam dah kul 11..sarong kasot ngan helmet...masuk gear 1, aku pown berambus...giler aku smpai tak perasan meter motor tuh dah berape...yg pasti aku rase kejap jek dah smpai rompin...owh, lupe plak gtaw aku g rompin buat ape yer...cam bese la, ari ahad ader lah ari untuk aku blajar kete walau aku da lenjan kete abg ipar ngan kete incik abah slalu..tp disebabkan aku bayar mahal tuk amek lesen tuh, aku kene r g jugak..*incik abah yg kuar duet sebenarnye..hahahah...*

besenyer kalau aku g nek kete, perjalanan lebey kurang lam setengah jam r...tp disebabkan ak merempit arinh, aku rase cam 20 minit jek..wow, terasa diri aku amat hebat sebenarnyer...(siler lempang pipi aku lelaju)..gedebak..gedebuk kat rompin, lebey kurang kul 1, klas aku abes...setel tuk arinh...tp agak ci**i gak sebab parking aku failed arinh...memang aku rase seperti smph masyarakat sebab tak pas parking...kejadah menatang ape ntah arinh aku ley jadi sengal2 ubi lak part parking...da r cikgu tuh da sh aku qti next week..kejadah haram r nk qti, parking pown ta ley ag + duet aku pown ngah kering skang...nk qti kete moto jek kene tambah ag rm 400..memang tak r kan aku nk qti lam mase terdekat nh...tadi pown incik abah dah suh aku tambah senirik tuk qti nh...wah2...memang tak r kan...sori yer incik abah...incik abah kan da janji nk sponsor...so, harap2 incik abah ta lupe pada janji yer...=)

ok smbng balik...aku smpai umah akak aku lebey kurang kul 1.30..memang cargas r aku merempit...smpai2 tgk abg ipar aku ngan melayan game 'who wants to be a millionaire'...yg buat aku marah kat beliau nh sebab dengan aku2 skali dah ikut nk maen...paling cila*e biler sanggup tak tidor sebab nk dapat sejuta...woi..kalau sejuta tuh duet betol aku tade la kesah kan..nh masalahnyer, tipu..ko maen lam tuh jek...so, sape yg patot aku salah kan???...

setel maen game lebey kurang kul 4.30..pastuh aku ngan akak aku balik umah puan mak...merayap meraban kul 6 lepak balik kat umah...tetibe aku rase cam da lame ta men ujan r...aku sangkot towel aku kat ampain blakang, aku pown berlari lam ujan yg memang lebat tuh...pergghhhh...memang heaven gilak r wa ckp lu...da lame aku ta skiding atas rumout carpet umah puan emak...ujan plak makin lame makin lebat semacam merestui jek ape yg aku buat an..memang lagi syok r aku terbaring, terlentang atas rumput tuh...tade nk pk sal tungau ke hape..yg penting aku henjoy walau tgk aku terkehel tadi...hahaha..

pas da memuaskan nafsu aku tuk mandi ujan, aku masok terus lam bilik air..giler menggigil kot...lepak2 depan tv smpai aku terlelap..sedar2 dah kul 8 lebey.incik abah pown da tgk briter da...aku dengan mate terpisat2 bangun terus nk g dapor konon2 nk makan..tp ta jadi sebab rase cam ngingau pown ader...pastuh akak aku ajak balik umah dier..b4 tuh g beli makanan lu sebab memaseng ngah lapar...smapi umah, tgk abg ipar aku ngah layan game tuh ag..giler ketagih...

so, skang nh aku sumer org da membungkang..aku jek dok ngadap lappy abg ipar aku smbil layan game..aku plak yg ketagih..ci**i...skang dah kat kul doblas..sok maw keje..tp cam malas...dah cukup...t aku hapdet ag...

adios..
assalamualaikum...

p/s > apsal cam gmpang aku tetibe wat diari plak kat blog nh???kejadah haram aku nye peel ari nh...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design