Engkorang Yang Best

Monday, October 25, 2010

rmenjiwa lagi

Assalamualaikum...


en3 yg agak sengal ubi...tetibe terase nk menjiwang...so, biarkan aku menjiwang sebentar yer rakan2...sesape yg rase tak berkenan, siler pangkah windows anda...




malam kian jauh merangkak pergi..aku masih lagi disini...
masih sendiri..masih mengadap lappy...
terfikir entah ape yg akan jadi..
rindu yang mula bertapak kian melangkah pergi...
pada siapa rindu dihati, tak pula aku peduli...
irama hidup yang cuba aku alunkan kini bergoncang kuat..
entah mengapa bahagia yang cuba menjelma hanya seketika...
aku tak pasti jika ini yang aku cari...
terasa kebodohan diri mengatasi segala...
udara yang di hirup terasa seperti menelan pasir...
sakit dijiwa tak siapa dapat meneka...
aku tersenyum tika mereka jua tersenyum..
kesedihan aku kunci rapat di hati...
perit pedih hanya aku yg rasa...
hati nh satu...
jangan dicuba untuk mendua...
kerna keindahan hanya seketika...


sy masih syg dier..



adios...
assalamualaikum...

mode ; meraban raban..aku rindu sum1 sebenarnye...lately nh our relationship terumbang ambing...ntah, salah aku senirik kot...

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design