Engkorang Yang Best

Friday, June 1, 2012

Selamat Pengantin Baru :)

Assalamualaikum




Maaf la yer, malam tadi janji lepas salai otak, aku nak update blog, tapi  hurmmm mengecewakan sungguh. Aku malas pasal idea taknak datang.So, memang takde lah update malam tadi okeh.

Ok cukup intro mengarut.Aku memang fail lah kalau bab intro ni.Memang hampeh.Tak tahu nak start stori mori dari mana.

Kejap je rasanya dah masuk bulan 6 bagi tahun 2012. Mak aii, dah setengah tahun dah. Cepat nya masa berlalu. Pagi tadi aku p membe baik aku nikah kat Masjid Tuanku Mukhriz. Alhamdulillah dah jadi isteri orang dah kawan baik aku ni. Kitorang rapat dari sekolah menengah. Lepas spm, masing masing bawak haluan sendiri. Tapi sesekali balik cuti sem mesti kitorang jumpa. 

Minggu ni banyak sungguh kenduri kahwin. Paling banyak jemputan dari member sendiri. Member sekolah rendah sampailah member sekolah menengah. Syok pergi majlis majlis kahwin member ni sebab dapat jumpa dengan member member yang dah lama tak jumpa. Tapi yang tak syok nya terpaksa menjawab soalan cepu gangsa makcik makcik yang tak gheti nak jaga perasaan aku. Ye lah, dengan selamba badak je tanya bila turn aku tengah tengah orang ramai. Tak gheti langsung nak cover. Dorang hengat aku ni takde hati dan perasaan ke nak tanya tanya macam tuh. Tacing i tau.(sila bagi sepak terajang paling laju)

Dah lah,nak p makan kenduri rumah besan mak aku jap.Nanti aku sambung update lagi.

pengantin perempuan yang tak gheti duk diam


tahniah Pa & Jai.


adios.Assalamualaikum

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design