Engkorang Yang Best

Thursday, June 7, 2012

Bohsia 2 - Jalan Kembali Terbaik

Assalamualaikum


 memang terbaik






Baru balik dari tengok movie bohsia 2 - jalan kembali. takde lah baru balik pon sebenarnya.tadi lagi dah sampai rumah.dah sempat main poker 3 4 round dah.dah menang dah pon.dah update status kat pesbuk dah pon.baru kejadahnya.

opppss.back to the story, quite best jugak movie kali ni yang aku tengok berbanding 2 movie sebelum ni. Ok fine, dalam masa seminggu, 3 movie dah aku layan. Betul betul gila. 2 movie sebelum ni aku tak nak review pasal memang hampeh. Menyesal jugak keluar duit beli tiket, pasal movie yang memang betul betul hampeh. 

Gerak dari umah kul 6.45 pasal nak p ambik ayu dulu. Then p makan makan jap kat marrybrown. Lepas makan terus naik atas. Ingat mula mula nak main game jek.Sekali tengok cerita bohsia 2 - jalan kembali ni dah keluar panggung. Aku pandang ayu, ayu pandang aku, adik aku pandang aku. Ok fine, aku tahu, nak tengok lettew. Rasanya promo kata esok baru keluar panggung cerita ni kan? Hurmm, ayu dengan aku p usha tiket. Tiket pukul 8.45. Tengok jam baru 8.30. awal lagi. Keluar p kat game. Main game basketball jap. Hampeh jek sebab tak lepas target.Bola keluar lembab gilos. Langsung kalah.(alasan) :p. Suruh adik aku p beli token lagi nak main game yang cari perbezaan. Main sampai abes level. Last last masuk panggung lambat. Pukul 8.50.haha.lambat 5 minit.

mak jah gangster rumah pengasih

Masuk panggung, cerita baru nak start. Keluar muka serina yang konon konon nak insaf duk kat rumah pengasih. Then,macam biasa pelakon skop production, mak jah si orang gaji tuh pon belakon weh jadi gangster dalam rumah pengasih tuh. Awal awal memang dah best pasal memang best la. Mak jah si orang gaji ni memang pandai berlakon. Memang pecah perut tengok dia jek. Macam harammm.

Paling aku suka watak Keting lakonan Sofi Jikan.Seriusly memang macam haram. Sakit perut aku ketawa tengok dia jadi mamat masuk air. Memang masuk air betul dia dalam cerita ni. Zizan dengan Shamsul pon tak mengecewakan. Zizan kan? Memang terbaik dari ladang la wehhhh. Macam haram nak lajukan moto, p jumpa bomoh kaki kencing.Hahaha.

Keting

Pada aku cerita ni memang terbaik walau ada yang tak masuk akal, macam lepas jek Keting (Sofi Jikan) dengan Mus (Shamsul) habis race, datang pulak makcik Tasha(Nabila Huda) konon konon nak bawak si Tasha ni balik, then kat situ bagitahu mak Tasha ni dah arwah sebulan lepas. Ada ke mat rempit race lepas maghrib weh? Pelik sebab makcik Tasha ni keluar p cari Tasha time time orang tua dah masuk tido. Si keting ni pon bla then sempat berhenti depan masjid time nak Subuh. Tak tahu lah kalau time azan tuh baru azan Isya'.

Keseluruhan cerita ni aku bagi 4.5 bintang.Tahniah Shamsul.Tahniah Skop Production.Memang terbaik wa cakap lu.

Adios.
Assalamualaikum

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design