Engkorang Yang Best

Saturday, June 2, 2012

Memory card patah :(

Assalamualaikum


Seriusly rasa down sangat sangat malam ni. Bukan sebab kena down ngan mr demok or kene tinggal dengan beliau, tapi sebab memory card phone yang dia bagi patah.seriously rasa nak nangis sangat sangat.ok fine! dah nangis dah pon.

petang tadi masa balik dari bahau elok je phone tuh. Malam ni tadi time nak p kenduri umah besan mak terus hang. Balik dari kenduri try la bukak then nak gosok gosok memory card tuh, tengah duk gosok gosok kat baju boleh pulak terpatah. Seriously time tuh rasa nak menjerit.

Memang la takda apa yang penting pon dalam memory tuh. Just ada gambar gambar aku. Paling banyak gambar si budak comel syadania & danish. Tapi pada aku memory card tuh ada makna tersendiri. Orang boleh cakap, ala 8g je pon. Boleh beli lain la. Tapi memory card tuh ada sentimental value. Senang cerita memory tuh mok yang bagi. Dia sanggup tukar memory card dia dengan aku. Aku nya memory time beli tuh 4g jek. Selalu kalau apa apa yang mok bagi, memang aku simpan betul betul.Sayang sangat sangat, tapi entah macam mana, memory card ni boleh patah dua pulak.

'bie, sori sangat sangat. :(

ni lah ghopenye memory yang patah tuh


0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design