Engkorang Yang Best

Friday, June 10, 2011

...

Assalamualaikum...


Lama tak menaip kat sini.lama tak bercerita mengenai kehidupan seorang aku yang bernama liana yusof.alhamdulillah,seorang manusia yang bernama Norliana Mohd Yusof ini masih lagi di beri kesempatan untuk mengirup oksigen dan melepaskan karbon dioksida oleh Yang Maha Esa.


Lama tak menaip,buat aku jadi kekok.dari tadi duk taip taip,then tekan backspace laju laju.taip 3 baris tekan backspace macam taip 18 baris.hahaha.nampak sangat skill menaip aku tak power macam korang korang yang rajin buat entry baru kat blog.maklumlah dah agak lama aku biarkan blog aku ni bersawang.kesian kat korang yang datang melawat kan,asyik entry lama jek.dah-tahu-kesian-tak-gheti-gheti-nak-rajin-update-ker-?-


untuk pengetahuan korang,waktu tengah menaip ni,jam kat laptop aku dah pon pukul 2 pagi dan aku still tak tidur lagi walaupon esok nak kena bangun pagi .ni semua semata mata aku nak menaip entry baru kat sini.nampak tak kesungguhan aku nak update blog tuh?ceh,padahal aku tengah gila main game angry bird kat google chrome.haha.nampak sangat kejutan kebudayaan main game ni.


ceh,intro entry kemain kau serius kan shizu,dah sampai isi,hampeh.langsung takde motif entry kali ni aku rasa.sengal gila kot.tai aku tetap nak publish jugak sebab nanti blog aku ada jugak la update terbaru.kehkehkeh.


ok dah siap.nak pi sambung main angry bird kejap.2.30 kompom aku wajib tidur.kalau tak,esok tak bangun lagi naya.esok kalau rajin aku buat entry lagi k.


ok babai.thanx for coming here.iloveu lah..:)

1 kutukan sopan diterima:

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) said...

betul3x.
bila lama tak update. skill menaip dah kurang. sama la kite..

takpe.
yg penting ada semangat!!

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design