Engkorang Yang Best

Monday, April 30, 2012

Bie

Assalamualaikum




Bie, makin lama kita bersama,makin hebat dugaan mendatang. Makin kuat sayang ayg pada bie,makin kencang angin bertiup untuk hubungan kita. 

Bie, entah untuk kali keberapa ayg sendiri tak tahu.apakah akan berterusan begini, atau akan terhenti dimana mana. semakin jauh ayg lari,semakin ayg kusut dengan masalah sendiri.sampai bila bie?sampai bila kita akan harus begini?

Bie, harapan ayg cuma satu. Jangan kita goyah dengan dugaan yang mendatang. Walaupun kadangkala ayg yang jatuh tersungkur. bie,ayg mintak maaf sebab lately ni banyak sangat perangai yang ayg buat sampai bie pening kepala.

bie,lately ni air mata ayg murah sangat untuk bie.time taip kat sini pon dah berderai derai dah air mata ayg jatuh bie. mesti bie marah kan kalau bie taw.tapi,itu je yang ayg mampu buat untuk legakan apa yang ayg rasa sekarang.

bie,sungguh ayg rindu bie.rindu nak gelak gelak dengan bie.rindu nak check nadi bawah ketiak,rindu segala gala hal yang kita pernah buat sama sama. ayg rindu nak kacau kacau bie & yang paling ayg rindu nak tgk muka bie lama lama.

ayg tak suke perasaan ni.perasaan yang buat ayg sedih sambil nangis nangis ingat kat bie.ಥ_ಥ
ayg taw bie pon tak suka kan kalau ayg sedih sedih cam ni?tapi entah lah...


I NEED YOU SAYANG.I NEED YOU WHOLE IN MY LIFE.PLEASE TAKE ME AWAY



mok,saya sayang awak sangat sangat. im sorry for everything i did.




shizumok





0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design