hye olls..im back.blog dah ok.tapi still tak puas ati sebab nampak sangat serabot yang teramat.siriyes dwoh.naik tension pulak aku godek godek menatang ni.bila dah berkenan dengan satu template tuh kang,ada jek yang tak kena.tuh tak betol, ni tak betol.tensen weeeiiii.
gambar takde kaitan dengan entry
tengok ah apa dah jadi dengan blog aku sekarang?semak gila kan.hukhukhuk.kalau korang korang taw macam mana nak dapatkan template blog yang ok ok, gtaw lah aku.nanti aku belanja eskem mesia.boleh la weh.tolong lah aku.(=_=)
buat sementara waktu ni, template yang entah apa apa ni aku guna dulu.nak p menuntut jap macam mana nak touchop blog kasi cun sikit.tuh ah, dah elok template aku yang aritu, gatal tangan p godek godek.sekarang dah menyesal.padan muka aku.=(
ok lah, aku nak p cari tutorial pasal blog jap.kalau korang korang boleh tolong pon lagi cun.tolong lah wei.plizzzzsssss......
nota jari kaki -->moral of da story, jangan nak gatal gatal p ubah benda tak tentu hala kalau taknak tepuk dahi bila da jadi.
adios
assalamualaikum
