Engkorang Yang Best

Showing posts with label miss shizu. Show all posts
Showing posts with label miss shizu. Show all posts

Monday, January 3, 2011

Jom pi settle hutang ptptn | Kerana Facebook dapat bayar down payment persona

Assalamualaikum.




entry kali ni pendek jek.malas nak taip panjang panjang.gaji dah keluar.tak sabar nak balik nak p shopping.esok nak p book persona non grata kat proton.lepas tuh nak p langsaikan hutang dengan ptptn.lepas ni boleh senang hati tak payah nak pk pasal hutang ptptn lagi.yahoooo..


































































itu angan angan kalau gaji aku 10k sebulan yer tuan tuan.sila bagi penerajang jepon berkelajuan 167km/j sebab menipu korang.memang gaji dah keluar.tapi nak makan sorang pon tak berapa nak lepas.ada hati nak book persona.peerraahh.


hukhukhuk.sedey weh.orang lain dah kerja,dah boleh kumpul harta sendiri.dah boleh beli kereta motor sendiri.aku?jangan kan nak ada persona,nak dapat kereta sorong pon belom tentu.so,sesapa yang nak buat give away tuh,meh la buat give away pastuh bagi persona sebijik.jangan open kat orang lain.open kat aku sorang jek.kehkehkeh.

ceh, tadi beria taknak taip panjang panjang.sekarang nih dah masuk perenggan ke 4 la pulak.ok dah.nak p collect duit kat poker jap.nak kumpul bagi cukup 500k pon jadiklah.dapat bayar down payment rumah.kehkehkeh

adios
assalamualaikum
 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design