Engkorang Yang Best

Showing posts with label incik ben.uji minda.blogwalking. Show all posts
Showing posts with label incik ben.uji minda.blogwalking. Show all posts

Tuesday, December 28, 2010

500 BLOG MENCARI HARTA KARUN : Soalan 2 (harian )

Assalamualaikum.


tataw sempat ke tak.tapi still nak try jugak.dah naik juling bijik mata aku mengadap komputer ni semata mata nak cari jawapan.huhuhu.nampak sangat hujung bulan ni kena g check mata balik.asyik mengadap pc + laptop jek.mana power speck tak bertambah.huu.ni semua salah incik ben.hehe.jangan marah yer incik ben.gurau jek.ok stop.nak start jawab soklan da ni.






soalan 2a


renjerkabloi / http://nohfee.blogspot.com = ?


jawapan 


blog no.97 http://anisfarhanaaliman.blogspot.com/

soalan 2b

Berdasarkan blog ini , http://familymoza.blogspot.com

" Berapa banyak 'handmade wallet' yang telah mama jahit setakat ini


jawapan


6pcs.


dah ada jawapan.so,skang nak pk ayat nak bagi kat incik ben.


untuk soalan 2 ni,bagi aku memang mencabar minda + mata + fizikal + mental.mana taknye,korang kena belek sebijik sebijik link dekat 500 blog tuh.1st,memang tak paham langsung how to answer the question.sampai nak give up dah.5 kali aku turun naik turun naik kat 500 list tuh semata mata nak cari jawapan.at last,jumpa jugak.yahooo.mula mula dah dapat jawapan untuk soalan 2a.then,bajet soalan 2b tuh kacang jek kang.ye lah,dah ada link kan.so,memang dalam kepala otak dah pk,simple jek.sekali bila p kat blog tuh,ha hambek kaw.padan muka aku.kerek lagi.hahahaha.pening jugak kepala nak cari jawapan.harap sangat jawapan aku betol.rasenya dah cukup kot 100.huu.


nota jari kaki --> aku siap kira lagi how many words yang aku dah taip.cuak beb kalau less than 100.otomatik u r fired eliminated.

adios.
assalamualaikum.

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design