Engkorang Yang Best

Sunday, February 26, 2012

KECEWA :(

Assalamualaikum


mok,seriusly malam ni saya cukup terasa dengann awak.biarlah apa awak nak cakap bila saya tulis dekat blog.saya dah tak peduli.hati saya semakin hancur malam ni.lama saya tak menangis, tapi malam ni memang saya betul betul kecewa sangat sangat.

ye,selama ni awak suruh saya abaikan je.ok saya boleh abaikan,tp malam ni saya tak boleh lagi nak abaikan.

mok,siapa saya pada awak?
siapa pulak ..... pada awak?

awak boleh borak dengan dia sampai mencabar tahap kesabaran saya.

ok fine.saya yang terlalu CEMBURU.tp cemburu saya berasas.ok FINE.saya kolot.benda kecik pon nak besar besarkan.terpulang la pada awak mok.

TAPI SERIUSLY SAYA NAK AWAK TAW,SAYA KECEWA YANG TERAMAT DENGAN AWAK MALAM NI.HATI SAYA HANCUR SEHANCUR HANCUR NYE.

SAYA MERAJUK,SIKIT PON AWAK TAK PUJUK,
..... MERAJUK,SAMPAI AWAK RISAU BILA DIA DUK SEMBANG ADA ICON :(

SAYA TATAW SAMPAI MANE HUBUNGAN NI,

:'(

Wednesday, February 8, 2012

Layan... :)

Assalamualaikum


Mak ai,dah masuk bulan 2 tahun 2012 rupanya.bapak la lama aku tak update blog ni.haha.nampak sangat vitamin M dah mula menyerap dalam badan aku ni.last entry pon update guna phone.bukan nak belagak,tp time tuh saja nak test guna jek.

diam tak diam hari ni dah 8/02/12.makna nya dah 10 bulan aku bersama dengan mr.mok.dah macam macam yang kitorg lalui sama sama.takda lah sama sama sangat,bukan nya satu rumah pon.ye dak?hahaha.untuk bulan ke 10 ni aku rasa aku dah cukup kuat nak tempuh segala apa yang datang kot untuk hubungan kitorang ni kot.hurmmm,ntahlah.aku dah malas nak pikir sangat dah.bagi aku kalau dia betul nak kat aku,dia akan usahakan sampai dia dapat.kalau betul aku istimewa kat dia, makanya aku akan jadi yang istimewa kat dalam hati dia.

aku dah malas nak cakap lebih lebih pasal relationship kitorang.aku layankan saja sekarang.

mok,ini yang awak nak kan?awek yang selumber.yang layankan je hubungan mcm tuh.yang sentiasa buat macam takde apa2 jadi antara kita.yang kalau ada masalah anggap macam takda.yang sentiasa ketawa walaupun sebenarnya hati dia tengah menangis.

kalau dengan cara saya macam ni boleh buat hati awak senang,ok takpa.saya layankan.pasni no more budak cengeng depan awak lagi.dia akan cuba telan dan hadam segala apa yang dia rasa tuh sendiri.

p/s : dulu dulu kala,kalau saya atas moto pon takde masalah.kalau awk ada kerja pon tak kisah,sanggup on call.sekarang semua benda dah jadi masalah.on call atas motor awk kata bising.on call time buat kerja awak kata susah sebab awk nak kerja.saya ketawa je bila awk cakap macam tuh.dalam hati saya Tuhan je yang tahu segala nya >T_T<

Monday, January 30, 2012

miss u

assalamualaikum.


mok, i miss u.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Monday, December 26, 2011

Rindu Setengah Nyawa

Assalamualaikum

awak rindu tak saya text gud morning kat awak?
awak rindu tak saya text gud nite sweet dream kat awak?
awak rindu tak saya jadi peneman bila awak tak sihat?
awak rindu tak saya bising-bising kat awak?
awak rindu tak bila saya mengusik awak sampai awak malu malu?
awak rindu tak dengar saya menangis?
awak rindu tak ayat sweet saya yang boleh meltedkan hati awak?
awak rindu tak saya panggil awak sayang?
awak rindu saya tak?


sebenarnya,
saya yang rindu nak text gud morning kat awak ,
sebab bila saya buka mata
awak orang pertama yang saya akan cari ..


saya yang rindu nak text gudnite sweet dream kat awak ,
sebab bila saya pejam mata
awak orang terakhir yang saya fikirkan ..


saya yang rindu nak jadi peneman bila awak tak sihat ,
sebab saya tak nak hanya berada dengan awak
bila awak sihat jer ..


saya yang rindu nak bising-bising kat telinga awak,
sebab saya suka bila awak jadi pendengar setia bila saya bercakap-cakap ..


saya yang rindu nak mengusik awak sampai awak malu malu ,
sebab saya itu ingatkan saya pada pertemuan kita kali pertama


saya menangis ?
ye .. bila borak dengan awak tentang impian ,
dan TENTANG KITA berdua , saya akan tiba-tiba menangis ..
sebab saya betul-betul nak hidup dengan awak ..
dan saya TAK SANGGUP kehilangan awak ..


saya yang rindu nak bagi awak sweet words ,
sebab awak CINTA EKSKLUSIF saya ..


saya yang rindu nak panggil awak sayang,
sebab panggilan sayang itu betul-betul untuk
awak yang saya sayang ..



Awak rindu tak macam mana saya rindu kat awak ??


* tunduk bawah , pegang phone , tengok nombor awak ,
air mata jatuh , pejam mata ..


* khas untuk awak yang saya RINDU ~ ~ ~


bie, ayg rindu bie.rindu sangat sangat.rindu nak dengar bie kejut ayg pagi pagi.rindu nak bebel bebel sampai bie tak boleh nak menyampuk dekat mana.rindu nak dengar bie nyakat ayg sampai ayg nak nangis.rindu nak dengar suara bie yang manja manja.rindu nak gayut dengan bie thru ym sampai pagi.yang pasti ayg rindu segala gala tentang bie.

cerita asal :>  SINI

ternyata perubahan

Assalamualaikum


ayg : ayg rindu bie.rindu sangat
bie : samalah.bie pon rindu ayg.tapi sabarlah sikit k
ayg : ayg just cakap jek.takpe ayg faham bie.
bie : iye lah tuh.eleh,mcm bie tak taw.haha


********************************************************

ayg : bie cam dah berubah jek.call pon dah jarang.
bie : bie still macam dulu la.takde apa yang berubah.lagipon bie bizi la sekarang ni.
ayg : ayg rindu bie yang dulu. dulu bie bizi pon still boleh on call lagi T_T
bie : apa ni.bie still macam dulu la.jangan la mcm ni.tak suka la nangis nangis.tolong la faham bie.kata nak faham.tapi tak pernah faham pon.
ayg : sori.ayang mintak maaf bie.
bie : hurmm
ayg : bie,im really sori.sori sangat sangat
bie : dah la.takde apa la


****************************************

ayg : bie,ayg nak tido ni.
bie : k
ayg : ..............


saya pelik dengan perubahan yang semakin ketara.puas saya nasihatkan hati agar menerima awak seadanya walau perubahan awak mengejutkan saya.

dulu,
awak ajar saya macam mana nak sayang awak.
awak ajar saya untuk hidup dengan awak.
awak biasakan hari hari saya dengan adanya awak

sekarang,
bila saya dah sayang awak bagai nak rak,
kenapa awak diam membisu macam takda anak tekak?
bila saya dah biasa dengan kehadiran awak,
kenapa awak selalu main cak cak?


 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design