Engkorang Yang Best

Wednesday, May 27, 2015

Welcome Back Cik Nana.

Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah. Allah masih panjang kan usia aku n berikan aku kesempatan untuk terus menghirup udara segar atas muka bumi ni.

Alhamdulillah syukur. Memasuki tahun ketiga aku dalam bidang kebombaan. Allahurabbi Allahuakbar. Nothing else I can say except syukur Alhamdulillah atas kurniaan rezeki yang Allah bagi. Alhamdulillah di beri kesempatan untuk berbakti pada orang ramai. Diberi kesempatan untuk berada dalam.zon yang agak selesa ketika ini.

Bomba ni bukan lah salah satu bidang yang menjadi impian aku. Sikit pon tak terfikir weh. Tapi rezki Allah siapa tahu kan? Cantik je jalan yang Dia atur tu. Ni pon kalau tak gheti nak bersyukur lagi memang aku ketuk pala ang cik nana oii. Hihihi..

Tak suka sebenarnya taip guna android ni sebab tak boleh letak gambar sekali dengan caption. Biasalah, aku kan? Semua gambar kalau boleh nak tunjuk. ��������

InsyaAllah aku akan cuba untuk rajin kan diri update aktiviti terkini aku selain dari nak share everything about my life today.  Esok aku try dulu tukar skin blog ni sebab macam dah kepam sangat kan? Kot lah skin baru nanti mendatangkan banyak idea kan. Hihihi

Ok lah,dah caca marba tunggang terbalik dah entry kali ni. Semua nak letak sekali. InsyaAllah doakan aku terus ada idea untuk menulis.

Assalamualaikum.

0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design