Engkorang Yang Best

Monday, December 26, 2011

ternyata perubahan

Assalamualaikum


ayg : ayg rindu bie.rindu sangat
bie : samalah.bie pon rindu ayg.tapi sabarlah sikit k
ayg : ayg just cakap jek.takpe ayg faham bie.
bie : iye lah tuh.eleh,mcm bie tak taw.haha


********************************************************

ayg : bie cam dah berubah jek.call pon dah jarang.
bie : bie still macam dulu la.takde apa yang berubah.lagipon bie bizi la sekarang ni.
ayg : ayg rindu bie yang dulu. dulu bie bizi pon still boleh on call lagi T_T
bie : apa ni.bie still macam dulu la.jangan la mcm ni.tak suka la nangis nangis.tolong la faham bie.kata nak faham.tapi tak pernah faham pon.
ayg : sori.ayang mintak maaf bie.
bie : hurmm
ayg : bie,im really sori.sori sangat sangat
bie : dah la.takde apa la


****************************************

ayg : bie,ayg nak tido ni.
bie : k
ayg : ..............


saya pelik dengan perubahan yang semakin ketara.puas saya nasihatkan hati agar menerima awak seadanya walau perubahan awak mengejutkan saya.

dulu,
awak ajar saya macam mana nak sayang awak.
awak ajar saya untuk hidup dengan awak.
awak biasakan hari hari saya dengan adanya awak

sekarang,
bila saya dah sayang awak bagai nak rak,
kenapa awak diam membisu macam takda anak tekak?
bila saya dah biasa dengan kehadiran awak,
kenapa awak selalu main cak cak?


0 kutukan sopan diterima:

 

The Journey Of Nana Template by Ipietoon Cute Blog Design